Kalendar takmičenja 2019

<<  <  June 2021  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

16999894
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
25689
30293
206372
16586150
588916
792755
16999894

21-06-2021 20:45
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

Životne navike koje će poboljšati vaše zdravlje

dokazala nauka 5 neefikasnih prehrambenih navika koje vredi zaboraviti

 

Život nam je postao veoma užurban. Ustajemo rano, uglavnom uvek žurimo, hranu uzimamo s nogu, veoma naporno radimo, kasno ležemo, malo spavamo....Složićete se da za većinu vas u navedeni raspored ne dolazi u obzir dodavanje bilo kakve fizičke aktivnosti. Opasnosti od ovakvog života su ogromne i raznolike, od svakodnevnog umora, preko anksioznosti, pa sve do srčanih oboljenja. Vreme je da odvojimo trenutak i da se udsredsredimo na sebe. Međutim u većini slučajeva to je lakše reći nego i zaista učiniti. Samim tim pronašli smo neka brza i jednostavna usklađivanja životnih navika koja će vam pomoći da preokrenete zdravlje u svoju korist.

 

 Vežbajte a da to i ne znate, da li je to zaista izvodljivo

Uštedite novac, smanjite stres i vežbajte tako što ćete kada god možete hodati. Umesto lifta koristite stepenice, izađite ranije iz autobusa ali nekoliko stanica hodajte. Na ovaj način doćićete do neverovatnih blagodeti za vaše srce, pluća ali i mišiće celog tela.

Stojte na jednoj nozi dok perete sudove ili perete zube. Nestabilnost će uključiti više mišića i čak tonirati mišiće vašeg trbuha.

Sređivanje stana ili kuće pruža obilje aktivnosti koja će pokrenuti vaše celo telo i istrošiti brojne kalorije.

Nakon obroka ukoliko možete, bilo bi dobro da stojite ili da se krećete u trajanju od pola sata kako bi smanjili skokove glukoze u telu, čineći da se osećate umorno.

Budite više u kontaktu sa svojim voljenima. Svakog dana isključite telefon na sat vremena ili ga stavite u posebnu kutiju i tada se okrenite svojoj porodici i voljenima. Razgovor sa voljenima ne samo da će podstaći bliskost, već je i odličan način da razrešite brojne probleme koji su se nakupili u vama.

Noću probajte da ležete ranije, preskočite televiziju, pokušajte da se potpuno relaksirate kako bi nadoknadili preko potreban odmor i razbistrili misli.

Bilo bi dobro da svakog dana u određeno vreme koje sami odredite odvojite dva minuta, sedite negde u tišini i koncentrišete se na sopstveno disanje. Na ovaj način osetićete veću usklađenost sa sopstvenim telom i odvojiti se za trenutak od užurbanosti života.

Pokušajte sa praksom prihvatanja - ukoliko naučite da ne osuđujete sebe ili druge, da jednostavno niste prestrogi prema sebi ili drugima, na brži i jednostavniji način ćete izlaziti iz težih situacija života, ostavljajući sebi prostora da se usredsredite na ono što je vama i vašoj porodici najbitnije.

 

Jednostavnim zamenama određenih namirnica ili tipova hrane unapredite vaše zdravlje

Zemenite so i vegetu prirodnim začinima, kako bi sprečili nepotrebno povećanje krvnog pritiska.

Smanjite unos piva i alkohola koji su u većim količinama "otrovni" za naše telo. Povećajte unos prirodnih voćnih sokova.

Ne odustajte od povrća, jedite ga sirovo, pecite na pari ili sa veoma malo ulja. Povrće bi trebali da dodate uz svaki obrok.

Koristite zeleni čaj koji je pun antioksidantima koji pomažu u sprečavaju oštećenja ćelija.

Povećajte unos vitamina D, umerenim sunčanjem, konzumiranjem jaja i pečuraka, kako bi povećali nivo energije.

Svaki dan pojedite šaku maslina, koje deluju na sličan način kao aspirin u smanjenju upala a imaju i mnogo bolji ukus.

Dodajte cimet u jutarnju kašu, kafu, čaj ili jogurt. Pokazalo se da cimet pomaže u ravnoteži nivoa šećera.

Hidratacija i uzimanje dva litra tečnosti je preporučena kako bi sprečila lošu cirkulaciju i vrtoglavice. Zašto u vodu ne biste dodali malo limuna, limete ili cimeta kako bi vam bila "ukusnija".

Jedan limun ima celokupnu dnevnu preporučenu dozu vitamina C koji pomaže u odbrani od bolesti.

 

Savet

Potpuni prelazak na zdraviji način života ume da bude težak, a povremeno da deluje kao i potpuno neizvodljiv, ali uz postepena prilagođavanja tokom svakog dana, i to je moguće.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić