Kalendar takmičenja 2019

<<  <  November 2021  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

20776959
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
11103
20152
126913
20491154
532309
563872
20776959

27-11-2021 10:40
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

Zašto je plivanje broj jedan sport kada želite da poboljšate svoje zdravlje

plivanje najbolji sport

Svi znaju da su sport i vežbanje izuzetno zdravi. Međutim plivanje nam može pružiti izuzetne prednosti, a to ćemo Vam u ovom tekstu i prikazati.

Tokom leta privlače nas bazeni, i dok većina želi da uroni u vodu i da se rashladi, ostali koriste bazene kako bi trenirali i leti i zimi.

Glavna prednost plivanja kao fizičke aktivnosti što pruža vežbanje bez opterećenja za celo telo. To znači manje opterećenje kičme, kukova, kolena i skočnih zglobova. Na taj način smanjujemo kompletno opterećenje u poređenju sa ostalim sportovima. Iz navedenog razloga plivanje se preporučuje osobama koje žele da izgube višak kilograma. U vodi možemo u zavisnosti od tipa fizičke aktivnosti izgubiti i do 650 kalorija na sat, a ulogu igra i temperatura vode. Što je voda hladnija sagorevamo više kalorija.

Prednost plivanja u odnosu na ostale sportove, može biti od ogromne koristi za starije osobe čiji su pokreti ograničeni i za one koji pate od artroze ili bolova u leđima, jer takve osobe inače nemaju priliku da vežbaju, odnosno vežbanje im je jako naporno, pa iz tog razloga plivanje je idealna solucija. Čak i nakon nesreća i sportskih povreda - plivanje je jedan od popularnijih načina za vraćanje fizičkih performansi i brže poboljšanje kvaliteta života.

Plivanje je odličan način za treniranje izdržljivosti, ujednačeni pokreti pokreću kardiovaskularni sistem i treniraju srčani mišić. Dok smo u vodi, naše telo je pod većim pritiskom - krvni sudovi na površini naše kože su komprimovani. Kao rezultata toga srce mora da radi napornije kako bi transportovalo krv po telu. Redovno plivanje uzrokuje povećanje volumena srca, smanjuje broj otkucaja srca i dugoročno utiče na srce da radi efikasnije.

Plivanje može učiniti čuda za vaša pluća. Kada ste u vodi, pritisak na pluća je povećan, morate uložiti više napora prilikom disanja i tako uticati na povećanje volumena pluća. Naročito za one osobe koje pate od astme ili bivše pušače koji žele da regenerišu ili treniraju svoja pluća, sportovi na vodi su idealni jer aktivno poboljšavaju sposobnost disanja.

Naučno je dokazano da sportovi jačaju imuni sistem, naročito ukoliko su umereni. Ovaj efekat se može obljasniti činjenicom da naš imuni sistem svakim narednim treningom biva nadražen i stimulisan, što zapravo znači da postaje efikasniji. Duži periodi fizičke neaktivnosti mogu da oslabe imuni sistem, iz razloga jer naše telo nije "dizajnirano" da sedi tokom celog dana na jednom mestu.

Saveti za početnike

Ukoliko tek krećete sa plivanjem, napravili ste dugu pauzu ili krećete sa plivanjem nakon teže povrede, preporučujemo vam da krenete malim koracima. Jednostavno za početak postavite sebi cilj da u vodi provedete 10-15 minuta. U zavisnosti od toga u kom ste stadijumu, veoma je važno da osluškujete svoje telo. Lagano ali sigurno tokom svakog sledećeg puta osećaćete se sigurnije. Verujte u sebe i svakodnevno brinite o svom zdravlju unutar i van bazena.

 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić