Kalendar takmičenja 2019

<<  <  May 2021  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

16046759
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
10509
22121
32630
15846284
428536
776312
16046759

18-05-2021 11:17
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

Kako se uspešno pripremiti za plivačko takmičenje

depositphotos 61027749 stock photo children having swimming lesson

Plivačka takmičenja predstavljaju veoma važne događaje za nove i mlade plivače. Višenedeljna priprema i skoro svakodnevni treninzi kako bi postigli svoja najbolja vremena, a plivački susreti su idealne prilike da saznate koliko su vaši mališani zaista napredovali. Međutim, priprema za plivačko takmičenje ne podrazumeva samo redovan trening, već uključuje i određenu opremu, hranu, odmor, i mentalnu čvrstinu da se prebrode višesatna iščekivanja i samo takmičenje.

 

Šta jesti pre takmičenja

Vi ste ono što jedete, a hrana koju unosite može u velikoj meri uticati i na ishod samog takmičenja. Hraniti se zdravo i pametno ne podrazumeva samo na dan pre i na samo takmičenje već je potreban konstantan i redovan unos hranjivih materija. Na taj način uvek ćete se osećati spremno i imaćete dovoljno energije da pružite svoje najbolje rezultate.

Večera na dan pre takmičenja bi trebala da bude hranjiva ali ne i preterana u smislu količine i kalorija. Usredsredite se da svom detetu omogućite zdraviju hranu na koju je već naviklo i u kojoj uživa. Noć pre takmičenja nije vreme za avanturu i isprobavanje novih vrsta namirnica kao ni prejedanje.

 

Šta raditi veče pre samog takmičenja

Većina plivačkih susreta kreće ranije izjutra i traje satima, možda i tokom celog dana. Kako bi se ujutru osećali sveže i naspavano, postoji nekoliko stvari koje možete uraditi kako bi olakšali sebi i na vreme stigli spremni na takmičenje.

Pakovanje torbe

- Jedna od osnovnih stvari koje bi dete trebalo i samo da zna jeste pakovanje svoje torbe za plivanje. Ukoliko se ne možete setiti svih potrebnih stvari, preporučujemo da sa detetom napravite spisak potrebnih stvari koji se može zalepiti na nekom zidu ili pored sportske torbe koji će pomoći pri samom pakovanju.

Trebalo bi spakovati:

- najmanje dva peškira

- par naočara za plivanje

- par kapica za plivanje

- dva kupaća kostima

Par od svake stvari se preporučuje u slučaju da nešto pođe po zlu, odnosno kako ne bi razmišljali o rezervi. Kupaći kostim možete obući na samom takmičenju, kako vas ne bi stezao, i kako se ne bi znojili u istom ukoliko takmičenje na kojem vi učestvujete kreće kasnije. Jako je bitno da dete ponese sa sobom stvar koja ga čini opuštenim (muziku, knjigu, figuricu itd.).

Zaštitite sebe

Nema ništa bolnije od celodnevnog sedenja na suncu. Ukoliko je takmičenje na otvorenom, obavezno ponesite kremu za sunčanje, šešir, suncobran, u zavisnosti od sadržaja bazena, možda čak i mali dečji šator koji će ga zaštititi od sunca.

Tečnost

Flašice sa vodom su obavezne bez obzira na vremenske prilike. Preporuka je da tokom letnjih meseci, tokom noći ostavite par flašica sa vodom u zamrzivač, ujutru se setite da ih ponesete sa sobom, one će se tokom dana lagano odmrzavati, a vi ćete moći da se osvežavate tokom celog dana. Preporuka je izbegavanje energetskih pića. Ona mogu izazvati porast nivoa energije a potom i nagli pad, što može uticati i na performanse same trke.

Pripremite zdravije grickalice

Pod grickalicama smatramo banane, jabuke, voće u globalu, orašaste plodove, žitarice, možda čokoladicu. Ovakve grickalice će pružati dovoljno energije tokom dana plivaču i neće predstavljati teret na stomak.

San

Pravilan odmor noć pre takmičenja je obavezan, kako se dete ne bi osećalo nervozno i uznemireno. Pokušajte da se ranije primirite i uspavate kako bi svi zajedno na vreme došli na plivačko takmičenje.

 

Šta raditi na dan takmičenja

Na dan samog susreta, trebalo bi ustati na vreme, i pobrinuti se da ne žurite ni sa čim, odnosno da se osećate prijatno u svemu što radite. Ukoliko osetite da je vaše dete zabrinuto ili uzrujano, odvojite mu vreme da popričate sa njim, da ga dodatno motivišete  i pomognete da se opusti. Nemojte pričati o ishodu same trke, najbitnije je da se dete dobro zabavi i da uživa u svemu. Najmanje mu je potreban pritisak oko ishoda trke.

Doručak

Zdrav doručak ali ne i obilan odmah po ustajanju je obavezan. Ne opterećujte stomak jajima, palačinkama, kobasicom, slaninom i uopšte teškom, masnom i slasnom hranom. Umesto toga idealan doručak bi bio voće sa žitaricama.

Dolazak na vreme na takmičenje

Kada dođete do bazena, pronađite trenera svog deteta, prijavite dete da je stiglo, i kutak gde će dete zauzeti svoje mesto kao i vi na tribinama i mesto odakle ćete ga bodriti. Pomozite mu da se oseća udobno.

Istezanje i zagrevanje

Pre ulaska u vodu i takmičenja obavezno je zagrevanje i istezanje. Trener deteta će pomoći u samoj pripremi kako dete ne bi imalo ukočene i bolne mišiće pre same trke.

Upoznajte se sa takmičenjem pre samog starta

Svaki susret ima svoj program i svoja pravila. Na većini susreta dete će biti već unapred prijavljeno za takmičenje. Pomozite detetu da sazna kada je trka na kojoj ono učestvuje. Ukoliko imate problem, konsultujte se sa detetovim trenerom.

Vreme za trku

Kada dođe vreme za samu trku, dete treba biti pripremljeno da dođe na svoje mesto za stazu. Dete treba da prati završetke i početke trka kako bi znalo kada treba doći na stazu i početak svog takmičenja. Kada otpliva, dete treba pratiti način izlaska iz vode i mesto gde se kreću svi ostali plivači, tako da ne poremeti sledeće plivače koji dolaze na stazu i takmičenje. Veoma je važno pratiti sudije i zviždanje pištaljke, koji usmeravaju plivače i daju znak za početak trke.

Pakovanje i odlazak kući

Kada dete završi sa planiranim takmičenjima, možete da odlučite da li ćete ostati da bodrite saigrače ili da se spakujete i krenete kući. Na pojedinim takmičenjima rezultate ćete dobiti odmah, dok na drugim zvanični rezultati će doći nešto kasnije. Obavezno proverite sa svojim trenerom kakav je plan i da li dete može da ide kući. Kada krenete kući obavezno proverite da li ste sve poneli, pozdravite se sa trenerom i drugarima ukoliko je to moguće i krenite na zasluženi odmor.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić