Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1117045
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2923
2921
22087
1072707
56190
120591
1117045

17-11-2018 21:21
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Na koji način plivanje utiče pozitivno na mozak

mozak vezba

Fizičke prednosti plivanja su očigledne. Tonirani mišići, mišićna snaga i lepo oblikovana figura tela opisuju jednog plivača. Međutim postoji jedna karakteristika koju poseduje većina plivača a koja ne može da se vidi golim okom a odnosi se na bolji i zdraviji mozak. Nije iznenađenje da su aerobne vežbe kako za srce, dobre i za naš mozak. Međutim, određene aerobne vežbe kao što je plivanje mogu pružiti dodatne koristi mozgu u vidu uticaja na neurotransmitere koji utiču na raspoloženje i hormone koji smanjuju stres.

Povećanje protoka krvi radi boljih kognitivnih funkcija

Povećana prokrvljenost može pomoći u poboljšanju pamćenja, raspoloženja, jasnoći i fokusu. Određena studija iz 2014. godine je pokazala da kada zaplivamo u bazenu povećava nam se automatski i protok krvi u mozgu. Kada su učesnici bili uronjeni u vodu do nivoa srca , protok krvi u mozgu je bio veći. Protok krvi do srednjih moždanih arterija porastao je do 14%, dok je protok krvi do zadnjih cerebralnih arterija porastao za 9%.

Stimulacija hemikalija iz mozga radi povećanja raspoloženja

Plivanje oslobađa neurotrofične faktore u mozgu, endorfine, za koje se smatra da su korisni za upravljanje stresom, anksioznošću i raspoloženjem. Fizička aktivnost i vežbanje pomažu protiv depresivnih simptoma. Plivanje je efikasno u smanjenju osećaja tuge i depresije jer tehnike koje se koriste kao što su zaveslaji, specifično disanje u vodi i pokreti mogu delovati kao meditativni i oslobađati od tenzija nakupljenih u toku dana.

Aerobna aktivnost poput plivanja može izlečiti vaš mozak

Kada ste pod velikim stresom, vaš mozak najviše trpi. Oštećenja mozga se ogledaju u obliku izgubljenih neurona. Međutim, aerobna aktivnost poput plivanja promoviše razvoj novih neurona u mozgu, najviše u delu hipotalamusa.

Poboljšanje motoričkih veština

Plivanje zahteva da plivač konstantno koristi obe hemisfere mozga kako bi mogao da izvodi najrazličiije pokrete u vodi koji se od njega zahtevaju dok pliva kako bi održavao ravnotežu i kako bi se brže kretao. Ovo pomaže u razvoju nervnih vlakana u mozgu. Studije su pokazale da deca koja ranije počnu da se bave plivanjem, mogu dostići ranije određene razvojne nivoe od prosečnog deteta koje se ne bavi plivanjem.

Možemo svakako zaključiti da svaki oblik umerenog vežbanja koji doprinosi srčanom pumpanju krvi ima koristi i za telo i za mozak. Međutim, plivanje omogućava razvoj određenih dodatnih stimulacija u mozgu koje utiču na celo telo. Ukoliko želite da i sami vidite na koji način plivanje može pomoći i vašem detetu da se brže i bolje razvija, prepustite ga našim edukativnim trenerima, a mi ćemo vam pomoći da plivanje za vaše dete bude pre svega jedno prijatno iskustvo puno zabave, smeha i radosti a sa druge strane da omogući i jedan zdrav i normalan psihofizički razvoj.

 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić