Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  December 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1188665
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2069
3157
32813
1133258
40285
87525
1188665

10-12-2018 17:38
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Šta učiniti da se vaše dete normalno i zdravo hrani

umetnost hrane u tanjiru 4

Stručnjaci će vam reći da ukolikoželite da vaše dete bude zdravo i da od malena stvara zdrave navike u ishrani, trebalo bi da ga učite da se hrani namirnicama koje i vi jedete - pod pretpostavkom da se i vi hranite zdravo. Na žalost, dečji meniji su obično puni raznoraznim grickalicama koji podrazumevaju slatkiše, masnu i slasnu hranu koja je sve samo nije zdrava. Kako bi privukli decu na novu hranu, mnogi preporučuju posipanje šećera, soli ili putera na namirnice koje u prirodnoj veličina deca ne bi konzumirala. Korišćenje navedeniog principa može podstaknuti decu da istražuju različite vrste povrća. Kako bi privukli decu da uopšte probaju određenu vrstu hrane, morate se potruditi da je hrana lepo aranžirana, a bilo bi sjajno da od namirnica napravite određene oblike koji deci mogu biti interesantni.

umetnost hrane u tanjiru 1

umetnost hrane u tanjiru 2

umetnost hrane u tanjiru 3

Drugi problem se odnosi na novčana sredstva koja treba uložiti u svu tu zdraviju hranu ali i vreme koje treba provesti da se ona napravi. Vama je sigurno teško da kao roditelj obezbedite novčana sredstva za najmanje tri zdrava obroka u toku dana koja će uključivati povrće, meso, mleko i mlečne proizvode a povrh svega dovoljno voća. Svako od nas ustaje jako rano, i verovatno dolazi kasnije sa posla. Nakon napornog dana većina nas želi da se odmara i nema vremena za dodatne zadatke. U svemu ovome najvažniji je dobar plan i organizacija. Kako bi uštedeli mukotrpno zarađen novac a u isto vreme unosili dovoljno voća i povrća, morali bi unapred planirati svoj jelovnik za celu nedelju. Na taj način unapred ćete znati koliko novca vam je potrebno i neće morati svakog dana provoditi u pekarama ili restoranima brze hrane. Ono što bi svakako trebali da radite i vi i vaša deca jeste da pripremljenu hranu nosite sa sobom. Osim toga što nikada nećete biti gladni, hranićete se zdravo.

Savetujemo vas da i sami malo istražujete. Proverite kako se griluje povrće a na internetu možete pronaći puno zdravim i jeftinih recepata koji će vam pomoći da napravite ukusne i jednostavne obroke.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić