Kalendar takmičenja 2019

<<  <  September 2019  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

2805074
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
7153
10190
69725
2650542
254982
163867
2805074

22-09-2019 18:26
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

Šta učiniti da se vaše dete normalno i zdravo hrani

umetnost hrane u tanjiru 4

Stručnjaci će vam reći da ukolikoželite da vaše dete bude zdravo i da od malena stvara zdrave navike u ishrani, trebalo bi da ga učite da se hrani namirnicama koje i vi jedete - pod pretpostavkom da se i vi hranite zdravo. Na žalost, dečji meniji su obično puni raznoraznim grickalicama koji podrazumevaju slatkiše, masnu i slasnu hranu koja je sve samo nije zdrava. Kako bi privukli decu na novu hranu, mnogi preporučuju posipanje šećera, soli ili putera na namirnice koje u prirodnoj veličina deca ne bi konzumirala. Korišćenje navedeniog principa može podstaknuti decu da istražuju različite vrste povrća. Kako bi privukli decu da uopšte probaju određenu vrstu hrane, morate se potruditi da je hrana lepo aranžirana, a bilo bi sjajno da od namirnica napravite određene oblike koji deci mogu biti interesantni.

umetnost hrane u tanjiru 1

umetnost hrane u tanjiru 2

umetnost hrane u tanjiru 3

Drugi problem se odnosi na novčana sredstva koja treba uložiti u svu tu zdraviju hranu ali i vreme koje treba provesti da se ona napravi. Vama je sigurno teško da kao roditelj obezbedite novčana sredstva za najmanje tri zdrava obroka u toku dana koja će uključivati povrće, meso, mleko i mlečne proizvode a povrh svega dovoljno voća. Svako od nas ustaje jako rano, i verovatno dolazi kasnije sa posla. Nakon napornog dana većina nas želi da se odmara i nema vremena za dodatne zadatke. U svemu ovome najvažniji je dobar plan i organizacija. Kako bi uštedeli mukotrpno zarađen novac a u isto vreme unosili dovoljno voća i povrća, morali bi unapred planirati svoj jelovnik za celu nedelju. Na taj način unapred ćete znati koliko novca vam je potrebno i neće morati svakog dana provoditi u pekarama ili restoranima brze hrane. Ono što bi svakako trebali da radite i vi i vaša deca jeste da pripremljenu hranu nosite sa sobom. Osim toga što nikada nećete biti gladni, hranićete se zdravo.

Savetujemo vas da i sami malo istražujete. Proverite kako se griluje povrće a na internetu možete pronaći puno zdravim i jeftinih recepata koji će vam pomoći da napravite ukusne i jednostavne obroke.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić