Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  December 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1188705
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2109
3157
32853
1133258
40325
87525
1188705

10-12-2018 17:50
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Da li su vam deca zaista gladna ili im je samo dosadno

dete žudi za hranom

Deca (kao i odrasli) često koriste hranu iz sasvim drugačijih razloga koji nemaju nikakve veze sa tim da su gladni. Verovatno ste i sami hranu koristili kao odgovor na sopstvena osećanja i emocije. Deca jedu kada su gladna, kada im je dosadno ili jednostavno žude za nečim slatkim. Ukoliko ih od malih nogu naučite kako da razlikuju svoje potrebe za hranom, svakako će biti zdravija i usvojene veštine koristiti i kada odrastu. Da li ste znali da postoje tri tipa gladi, a u nastavku vam predstavljamo i na šta se oni odnose:

  • glad iz stomaka - kada deca osete da ih boli stomak i da im je prazan želudac, najverovatnije je da su slabo doručkovala ili nisu ručala u vrtiću ili školi. Morate ih naučiti da su tri dnevna glavna obroka obavezna zbog energije i hranjivih materija, a ukoliko se bave i nekim sportom kao što je plivanje, ishrana je još i važnija.
  • glad iz usta - ukoliko dete gleda određenu reklamu namirnica na tv-u, na nekom panou ili jednostavno oseća miris pripremanja hrane u blizini, ono može istog trenutk da oseti da je gladno. Obljasnite mu da ga mirisi i pogledi na hranu teraju da je unosi iako ono u stvari i nije zaista gladno.
  • glad iz srca - kada je vaše dete tužno ili iznervirano, obično će tražiti nešto slatko kako bi mu bilo lakše, a to zapravo radimo čak i mi stariji. Obljasnite mu da je to zapravo način kako se mi osećamo a ne stomačna prava glad i da ne treba tugu ili bilo kakvo drugo raspoloženje utapati u hrani.

 

Šta pokreće glad?

Ukoliko se trudite oko svog deteta i znate sa sigurnošću da dnevno uzima tri glavna obroka i jednu užinu, onda sigurno postoje drugi razlozi zašto je zapravo i dalje gladno a vama savetujemo da postavite sebi sledeća pitanja koja se odnose na emocije deteta koje bi morali da pratite:

  • dosada
  • depresija
  • stres
  • frustracija
  • nesigurnost
  • usamljenost
  • umor
  • ozlojeđenost
  • bes
  • sreća

Da li vaše dete često pokušava da jede u nekim drugim prilikama koje se ne odnose na tri glavna obroka i užinu?

Da li vaše dete često želi određene grickalice, koje ne bi trebali da mu dozvoljavate.

Da li dolazite u situaciju da svoje dete nagrađujete hranom?

Na koji način razgovarate sa detetom i da li postoje i negativne konotacije?

Razmislite dobro o ovim pitanjima, jer lako mogu da dovedu do detetovog nehotičnog prejedanja i gojaznosti.

 

Zdrave alternative

Ukoliko posumnjate da vaše dete često koristi hranu iz dosade ili nekog drugog gore navedenog razloga, moraćete da mu skrenete pažnju na neke druge aktivnosti.

Pre svega pobrinite se da vaše dete zaista dnevno unosi tri dobro izbalansirana obroka (proteini, ugljeni hidrati, masti, vitamini, minerali). Na ovaj način sprečićete osećaj gladi između obroka. Pomozite detetu da izabere druge stvari osim prejedanja, kao što su:

  • šetanje psa
  • učestvovanje u kućnim aktivnostima (sređivanje kuće)
  • crtanje
  • ples
  • odlazak u park

Najvažnije je da se dete lepo zabavlja, ali opšta preporuka bez preteranog gledanja u računar ili tv. Ponudite detetu zdrave grickalice u obliku šake suvog grožđa, brusnica, koštunjavih plodova itd. Ukoliko deca imaju dozvolu da sama izaberu svoju užinu, obično će odabrati onu koja je manje zdravija.

 

Savet

Zapamtite da vaš odnos prema hrani, težini i sportskim aktivnostima direktno će uticati i na ponašanje vašeg deteta. Jedan od vaših glavnih izazova svakako je da utvrdite da li vaše dete jede zato što je gladno ili iz dosade ili bilo kog navedenog razloga.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić