Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1109720
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
3230
3192
14762
1072707
48865
120591
1109720

15-11-2018 12:56
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Misterija telesnih masti kod plivača

misterija telesnih masti kod plivaca

Plivači, naročito žene, često imaju problema sa energetskim balansom. Elitni plivači mogu da preplivaju od 4.000 - 20.000m dnevno, sagorevajući hiljade kalorija. Međutim, i pored toga, tipićan nivo telesnih masnoća kod ovih sportista može biti znatno viši od trkača ili biciklista koji troše slične ili čak i manje količine kalorija. Mnogim plivačima koji se bore sa dodatnim telesnim mastima, često se "prepisuju" treninzi na suvom, koji mogu obuhvatati trčanje ili biciklizam, i pored brojnih preplivanih deonica u bazenu, u verovanju da su neophodni kako bi smanjili svaki zaostali deo masnih naslaga ispod kože.

Postavlja se pitanje, da li zaista postoje razlike energetskog nivoa kod plivača i ostalih sportista? Zašto se plivači iako troše hiljade kalorija i dalje bore protiv udela telesnih masti i šta istraživanja govore o tome?

Istraživanja su pokazala da plivači imaju veoma povećan apetit nakon završetka fizičke aktivnosti, međutim taj apetit zapravo nije pod uticajem sagorevanja kalorija, već se ispostavilo da temperatura vode ima velikog uticaja na to. Istraživanja su zapravo pokazala da plivanje u hladnijoj vodi stimuliše apetit plivača. Iz toga proizilazi da organizam plivača stvara dodatni "nivo zaštite" putem masnih naslaga koje se talože ispod kože, kako bi sačuvalo organizam od narednog puta i ponovnog ulaska u hladniju vodu. Iz tog razloga plivanje kao sport razlikuje se od ostalih sportova koji nakon završetka aktivnosti ne izazivaju porast apetita već naprotiv, većina ostalih sportista oseća pad apetita nakon svog treninga. Za razliku od toga, mnogi plivači nakon završetka treninga ili takmičenja osećaju da bi mogli da pojedu tonu hrane odjednom. Pored toga, plivači često izbegavaju bilo kakvo kretanje i aktivnost nakon i pre svojih treninga, i to vreme uglavnom koriste za spavanje i odmor, i nadoknadu izgubljenih kalorija. Iz tih razloga mogu i nastati mnogobrojni problemi sa viškom kilograma kod plivača.

 

Savet

Za sve ljubitelje plivanja, generalni je savet da gubitak telesne težine unogome zavisi od unosa kalorija, tj. sagorevanja većeg udela kalorija od dnevnog unosa. Bilo kakav oblik vežbanja, uključujući i plivanje, uticaće na potrošnju kalorija. Ukoliko uživate u plivanju, držite se toga. Kao što i sami znate, plivanjem se gubi ogromna količina kalorija, ali ukoliko plivate u hladnijoj vodi, postoji ogromna šansa da ćete iz vode izaći sa ogromnim osećajem praznog stomaka. Vaš zadatak ili vašeg deteta jeste da u tom slučaju pažljivo bira izvore kalorija, obrati pažnju na brzinu njihovog unosa i raspodeli unos kalorija ukoliko je moguće na jednak broj unetih kalorija u toku celog dana. Savetujemo vas da ukoliko niste pročitali, obratite pažnju na tekstove zdravog načina ishrane za plivače u delu sajta pod nazivom kutak ishrane. Samo pravilnom edukacijom i dobrim informisanjem možete ostvariti sve svoje ciljeve ili ciljeve vašeg deteta i oblikovati telo kakvo želite.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić