Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  September 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

929646
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
320
2439
5631
891512
78510
116418
929646

26-09-2018 02:33
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

31 dan do zdravijeg deteta

31 dan do zdravijeg deteta

Svako od nas želi da njegovo dete bude zdravo i aktivno. Nažalost vrlo često naše želje prosto ne umemo da pretvorimo u stvarnost, zbunjujući sami sebe odakle bi trebali da počnemo. U nastavku teksta predstavljamo vam jedan od načina da za vrlo kratko vreme odnosno da za period od jednog meseca ili 31 dan pomognete svom detetu da razvije zdrave nutritivne i fitnes navike koje će dugo potom koristiti.

1. Dan

Od prvog dana je najvažnije da vaše dete naučite da prisvoji zdrave navike koje ćete mu pokazivati i na svom primeru. Najvažnije da se vaše dete u svemu tome dobro zabavlja i da mu sve to bude interesantno. Primera radi, ukoliko želite da se vaše dete hrani zdravo, od povrća i voća pokušajte da napravite neke zanimljive oblike, učinite da tanjir bude što šareniji a pokušajte i sebe da edukujete tako da detetu pričate kako je na primer šargarepa odlična za zdravlje, kako je zelena salata prepuna vitamina C itd.

2. Dan

Izaberite jedan dan u toku nedelje koji će predstavljati druženje i porodični trening. Najbolje za tako nešto jeste da izaberete vikend kada imate i manje obaveza. Igre ovog tipa mogu biti raznolike a zavise od uzrasta deteta i pola. Iskoristite prostor okolnog parka, uzmite loptu za fudbal, košarku ili tenis, igrajte se jurenja, skrivanja i traženja, preskakanja lastiša, školica ili bilo čega drugog što možete u tom trenutku da se setite a znate da može biti zanimljivo vašem detetu a ujedno mu omogućiti da se kreće i odradi jedan lep trening svog uzrasta.

3. Dan

Naučite svoje dete da obavezno doručkuje. Naučnici su dokazali u brojnim istraživanjima da deca koja doručkuju mogu lakše pratiti nastavu u školi, imati normalniji metabolizam kao i telesnu težinu, a ujedno imati i dovoljno snage i energije da urade jako zahtevne treninge plivanja.

4. Dan

Obljasnite svom detetu da treba od malena da obraća pažnju na svoju telesnu težinu, koja je mnogo lakše da se poveća nego da se smanji kasnije. Ukoliko primetite da se vaše dete razlikuje od druge dece i da postaje krupnije u smislu telesne težine, posavetujte se sa svojim trenerom ili lekarom koji će vas uputiti u to kako da detetovu telesnu težinu vratite u normalu.

5. Dan

Dobro bi bilo da posedujete nešto od fitnes opreme i u svom domu, naravno ne mora biti ništa veliko. Ohrabrujte dete da čak i kada je kod kuće uradi neki sklek ili trbušnjak, umesto da višesatno sedi za svojim računarom.

6. Dan

Naučite svoje dete pravilnoj piramidi konzumiranja namirnica. Još je bolje da je ištampate i zalepite na nekom vidnom mestu na kome može lako obratiti pažnju na nju.

7. Dan

Obljasnite svom detetu o promenama koje se dešavaju u telu tokom života od rođenja. Na taj način ukoliko je dete aktivno i hrani se zdravo, može sebi umnogome kasnije olakšati život jer neće imati problema oko kretanja, povišenog pritiska, problema sa holesterolom itd.

8. Dan

Kao što smo i ranije nagovestili izaberite jedan dan u nedelji kada ćete se tokom celog dana igrati i trenirati sa svojim detetom. Međutim, dobro bi bilo da učestvujete i u nekim drugim aktivnostima, ukoliko vaše dete voli da vozi biciklu, da trči, hoda, igra itd. Osim što će vaše dete biti srećo jer njegovu omiljenu fizičku aktivnost obavljate sa njim, vi ćete se bolje osećati jer ćete popraviti i svoje zdrastveno stanje.

9. Dan

Pokrenite pronalaženje članaka o zdravlju iz novina i njihovo kačenje na frižider koji će imati za cilj da vas konstantno obaveštavaju o zdravoj ishrani i važnosti zdravog načina života.

10. Dan

Ohrabrite svoje dete da vam pomaže prilikom kućnih poslova. Bez obzira da li usisavate, tresete tepihe ili kačite zavese, kućne aktivnosti kao što i sami znate mogu biti povremeno vrlo zahtevne fizičke aktivnosti. osim što će vaše dete steći dobre navike održavanja svog doma, odradiće i jednu korisnu fizičku aktivnost.

11. Dan

Skrenite pažnju detetu na voće i povrće. Neka u svakom glavnom obroku bude nešto od voća ili povrća tako da dete tokom svakog dana unosi dovoljne količine vitamina i minerala.

12. Dan

Obljasnite detetu da svaka osoba ima jedinstven oblik tela i neke urođene odnosno genetske predispozicije. To znači da većinu stavri na sebi možemo da menjamo kroz zdravu ishranu i fizičku aktivnost ali druge stvari poput visine, oblika ruku i nogu teško možemo da promenimo jer su nasleđene od roditelja.

13. Dan

Ohrabrite dete da više hoda a da se manje vozi. Da što više uživa u aktivnostima napolju a što manje u zatvorenom prostoru.

14. Dan

Dopusitite svom detetu povremena uživanja u omiljenim poslasticama sve dok većinu vremena pribegavaju zdravoj i kontrolisanoj ishrani. Povremena uživanja u slatkišima ćeomogućitit detetu da se opusti, jednom rečju da zna da je zaslužilo svojim odličnim ponašanjem jednu veliku nagradu, koju će još više kasnije poštovati.

15. Dan

Koristite pozitivan jezik tokom celog vremena. Pozitivne reči mogu čak i negativne akcije pretvoriti u pozitivne. Budite pozitivni prema svemu što radite i prem svemu što bi želeli da i vaše dete usvoji.

16. Dan

Ohrabrite svoje dete aktivnim video igrama poput Nintendo Wii sistema koje promovišu kretanje i fizičku aktivnost.

17. Dan

Ograničite unos veštačkih sokova. Obljasnite detetu da su voda, niskomasni mlečni proizvodi i prirodni sokovi od ceđenog voća sve što mu je potrebno.

18. Dan

Pratite želje svoga deteta. Uputite ga u različite oblike tela shodno fizičkoj aktivnosti i sportu kojim se osoba bavi. Tako da možemo reći da su plivači atlete, da su teniseri ili biciklisti mršaviji ali izdržljivi, da rvači moraju biti snažni itd.

19. Dan

Uspostavite dobru rutinu spavanja. Obljasnite detetu da što je manje mora da ima i više sna. Da svaka odrasla osoba bi trebalo da ima najmanje 8 sati sna. Veoma je važno da se leže i ustaje svakog dana u isto vreme kako bi se organizam privikao na jedan sistem sna i bio odmorniji.

20. Dan

Probajte ukoliko je moguće da sedate porodično da ručate i večerate sa svojim detetom, čime ono stiče zdrave nutritivne navike. Bilo bi poželjno da ovom sistemu pribegavate najmanje 3 puta nedeljno.

21. Dan

Izaberite jedan dan u nedelji ili tokom meseca i idite sa svojim detetom na izlet. Oprobajte se u planinarenju ili splavarenju na primer.

22. Dan

Nakon nedelju ili dve proslavite promene koje ste do tada napravili. Izmerite se na vagi, popričajte o tome šta ste zaista postigli i stavite na papir šta bi želeli još u budućnosti da postignete.

23. Dan

Svom detetu od malena pakujte da nosi zdrave užine koje su sastavljene od zdravih masti, proteina i složenih ugljenih hidrata odnosno od zdravih žitarica. Ukoliko dobro uklopite voće i povrće, ukoliko je hrana dobro začinjena prirodnim začinima i lepo izgleda na oko, nema razloga i da je dete odbije.

24. Dan

Ograničite gledanje televizije i računara u toku dana. Nažalost to bi značilo i da vi sami zaboravite na celodnevno gledanje televizije ukoliko postoji, za promenu probajte da se više igrate sa svojim detetom.

25. Dan

Promovišite sport i sportske aktivnosti kao i odlazak na sportska takmičenja. Navijajte za neki klub i neka sport bude sastavni deo vašeg života.

26. Dan

Nemojte da se žalite previše na sebe ili na svoje telo. To može dati pogrešan utisak vašem detetu. Umesto toga kažite sebi da ćete već od danas krenuti i vi sa zdravim navikama i neke loše izbaciti.

27. Dan

Uvrstite pravilo konzumiranja hrane u procentima 80 prema 20. To bi zapravo značilo da vaše dete ali i vi, 80% vremena se hranite zdravo a samo 20% koristite i manje zdravije namirnice odnosno brza hrana, hrana bogata šećerima ili nezdravim mastima koja je ujedno i jako ukusna zbog svih tih nezdravih dodataka na koje se manje obraća pažnja.

28. Dan

Razmislite i o nekonvencionalnim aktivnostima koje će razbiti monotoniju vežbanja vašeg deteta. Okušajte se u skejtbordingu, skijanju na vodi, Taj čiju, kapueri ili bilo čemu sličnom u čemu bi želeli da se okušate a niste imali prilike za to.

29. Dan

Budite slobodni da informacije koje prenosite svom detetu i koje ste sakupili slobodno prenosite ljudima oko sebe i učite ih zdravim životnim navikama.

30. Dan

Učite na primerima i neka vaše dete uči od vas. Budite strpljivi ali i uporni. Znajte da bilo koji od od prethodno navedenih "dana" ne predstavlja samo taj jedan dan, već informaciju koju bi trebalo usvojiti na duže staze. Ništa se ne dešava preko noći, pa tako i vaše dete ne može sve gore navedeno prihvatiti za jedan dan. Krenite svojim redosledom, napravite sve da bude igra i zabava, i što je najvažnije uživajte sa svojim detetom u svemu, i budite zdravi.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić