Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1109684
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
3194
3192
14726
1072707
48829
120591
1109684

15-11-2018 12:47
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Psihološki razvoj deteta i plivanje

psiholoski razvoj deteta

Razvoj mentalne strane jednog sportiste sa ciljem stvaranja uspeha na takmičenjima podjednako je važna kao i fizička. Roditelji koji žele da pomognu svojim mališanima da budu dobro pripremljeni moraju dobro uskladiti set ciljeva i umanjiti nervozu koja je obično normalna pred svako takmičenje. Treneri kao deo svakodnevne obuke moraju obraćati pažnju i na mentalnu stranu svakog plivača i posmatrati je kao individuu. U ovom tekstu navodimo neka od ključnih pitanja koja će vam pomoći da razumete razvoj mentalne strane svog malog plivača. 

 

1. Šta su procesni ciljevi

- Postoje dve osnovne vrste ciljeva koji su podjednako važni za svakog plivača:

a) Krajnji ishod na takmičenju

Odnosi se na pobedu ii odlazak u finale

b) Performanse

Odnosi se na tehničku stranu plivanja kao što su: diši na svaki treći zaveslaj, prati svoju stazu itd.

2. Da li moje dete treba da postavi svoje ciljeve

- Naravno, svako dete treba da postavi i prati sopstvene ciljeve. Verovali ili ne, deca već od malena postavljaju sebi raznorazne ciljeve. Međutim isto tako moramo razumeti da naša deca nisu kopije nas odraslih, i da se vrlo često vaši ciljevi koje bi želeli da vaše dete ostvari neće podudarati sa ciljevima vaše dece. Deca postavljaju ciljeve koji se odnose na trenutak i nisu dugoročni mislioci. Motivaciju razvijaju za određeni trenutak a ne za duži period vremena. Znajte da vaša deca žele ostvarenj ciljeva za danas ili sutra a ne za nedelju, dve ili duži period vremena. Većina trenera stoga pokušava da naglasi ciljeve koji učvršćuju razvoj veština i podstiču razvoj plivačkih performansi. Deca starosti od 6, 7 godine ulaze u fazu društvene komparacije sa drugom decom. To jest počinju da procenjuju svoje veštine i znanja sa drugima. Da zaključimo, da vi kao roditelj svog plivača, pratite svakodnevno njegove/ne zahteve, koncentrišete se na kraći period vremena, poštujete odluke svog trenera i dajete sve od sebe da ispratite njegove zahteve.

3. Moj sin/ćerka napravili su sjajne rezultate na takmičenju, ali nismo sigurni da li trener obraća pažnju na njih

- Možete slobodno porazgovarati sa trenerom svog plivača i pitati ga da li prati ciljeve vašeg deteta i da li je sopstvene ciljeve uskladio sa njim. Sigurni smo da ćete doći do zaključka da je trener vašeg deteta čak pomogao da ono razvije mnoge od svojih ciljeva. Ovo je samo početak vašeg deteta da preuzme rizik i odgovornost za svoje postupke koji su povezani sa plivanjem.

4. Sva deca govore o Olimpijskom plivanju, da li svoje dete treba da obeshrabrim u razmišljanju o učestvovanju na Olimpijadi

- Većina dece će imati dugoročne ciljeve želeći da postanu deo Olimpijskog tima ili da pobede na državnom prvenstvu. Sanjarenje može biti od koristi pomažući vašem plivaču da bude usredsređenije na svoje svakodnevne plivačke zadatke i da marljivo odlazi na svaki svoj trening, ali potrebno je obratiti pažnju kako dete ne bi odvelo u suprotnom smeru. Ukoliko sanjarenje deteta toliko naraste da ono počne verovati u to, može se dogoditi da dete polako izgubi motivaciju odlaska na trening ukoliko shvati da ne napreduje dovoljno brzo ka svojim zacrtanim ciljevima. U tom slučaju važno je svakodnevno razgovarati sa svojim detetom o tome šta znače sanjarenja a šta kratkoročni i dugoročni ciljevi. Pitajte svoje dete šta rade na treningu tokom ove nedelje, da li je trener skoro razgovarao sa njima, kakve informacije vaše dete dobija i kako se njemu/njoj sve to do sada čini. Pokušajte da doprete do njega kako bi uvideli da li postoje stvari koje ga/nju muče, kako bi prepoznali koji je pravi put do uspeha. Ukoliko je potrebno detaljno porazgovarajte sa trenerom svog deteta kako bi razmenom informacija došli do odgovarajućeg zaključka šta je najbolje uraditi za vaše dete.

 5. Moje dete postaje nervozno pre svakog takmičenja. Da li je to normalno? Šta mogu učiniti kao roditelj da mu pomognem.

- Do određenog stepena nervoza može uticati pozitivno na vašeg plivača podstaćući ga da bude usredsređeniji na trening. Jednostavna veština koju svaki mladi sportista treba da nauči kako bi "pobedio leptiriće u stomaku" pre svakog takmičenja jeste disanje. Mladi sportista mora naučiti da pre svakog odlaska na takmičenje, duboko, lagano udiše vazduh i da ga potom istim tempom izdiše. Povezano sa disanjem, plivač bi trebao da se usredsredi na pozitivne misli koje će pratiti to disanje. Ovo je jedna od najbržih i najjednostavnijih strategija da opusti telo i smiri i usredsredi um. Takođe znamo i da preterana anksioznost može biti veoma štetna na performanse. Dva osnovna faktora koja igraju glavnu ulogu u anksioznosti jesu značaj samog događaja i neizvestan ishod. Veće takmičenje kao i veća konkurencija koja dovodi do veće neizvesnosti dovešće i do veće anksioznosti. Vi kao roditelji bi mogli odigrati glavnu ulogu u prepoznavanju anksioznosti i njhivoj maksimalnoj redukciji. U nastavku vam navodimo simptome koji predstavljaju glavni uzrok nastanka anksioznosti kao i strategije koje dovode do njihovog olakšanja.

Simptomi anksioznosti:

- ubrzan rad srca

- ubrzano disanje

- povećano znojenje

- povećana nervoza

- preterana briga i sumnja

- smanjena samouverenost

Strategije za upravljanje anksioznosti

- duboko disanje i koncentracija na svoje misli

- pozitivna priča

- vežbe opuštanja tela

- razmišljanje o uspehu

- vizualizacija trke

- slušanje muzike

- fokusiranje na ciljeve

- odvraćanje pažnje razgovarajući sa roditeljima i prijateljima

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić