Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  April 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112
161718192022
23242526272829
30      

Važno obaveštenje


Važno obaveštenje vezano za 73. rođendan kluba

Poštovani roditelji, 21.04. održaće se miting "Sve prolazi Zvezda traje"u Beogradu. Molimo Vas da ukoliko želite da ugostite svoje male plivače iz drugih klubova i prijavite na listu domaćina za učestvovanje na mitingu, da nam se javite na telefone kancelarije kluba ili putem emaila. Stojimo Vam na raspolaganju.

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

333277
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1913
4546
6459
308177
115953
132640
333277

24-04-2018 07:03
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Sve o plivačkoj opremi

plivacka oprema

Za plivanje nije potrebna u principu nikakva posebna oprema, ipak razvojem najrazličitijih materijala i oblika, ona danas umnogome pomaže plivačima koji žele da nauče i usavrše tehnike plivanje. Posebni materijali kupaćih kostima danas plivačima omogućavaju mnogo manje trenja kroz vodu dok plivaju, čime utiču na veću brzinu plivanja i krajnji bolji rezultat. Osim kostima, naočara i kape koje se najčešće koriste kod vrhunskih plivača, postoje i druge vrste opreme koje ćemo navesti u daljem tekstu a koje vam isto tako mogu pomoći da usavršite plivanje.

Takmičarski kupaći kostim

  

Nastao je u prvoj polovini 20. veka, sa potrebama zaštite nagog ljudskog tela i kao potreba smanjivanja otpora vode ali tek tokom druge polovine ovog veka. U početku su muški plivači nosili samo kupaće gaće, a žene dvodelni kostim. Razvojem novih vrsta materijala koji čvrsto prianjaju uz telo i pružaju manju otpornost vode na telo nego sama koža, ovakav trend je u potpunosti unapređen, i kasnije smo mogli videti plivačke kostime koji pokrivaju telo od peta do vrata. Od 1. januara 2010. godine, Fina je zabranila korišćenje ovakvih kostima, želeći da napomene da je osnovni princip plivanja pokazivanje prirodnih performanski jednog sportiste.

Plivačke naočare

Nastale su iz potrebe zaštite očiju plivača od vode, hlora (ili bilo kakvih drugih nepoželjnih materija koje se mogu naći u vodi). Plivačke naočare omogućuju plivaču da oči drži otvorene tokom plivanja, tako da konstantno ima dobru orjentaciju u vodi. Kako bi odabrali dobar par plivačkih naočara trebalo bi da uradite sledeće:

  • izaberite plivačke naočare, i stavite ih na oči bez stezanja kaiša pozadi, proverite kako vidite i kako vam stoje;
  • pritisnite sopstvenim rukama naočare na oči i proverite da li vas negde stežu;
  • potom stavite i traku oko glave, naočare treba da stoje čvrsto i da budu priljubljene kako bi zaštitile prodor vode;
  • eksperimentišite i probajte više komada kako bi našli odgovarajući par.

Plivačka kapa

Njena glavna svrha jeste da zaštitite kosu od vode i hlora, ali takođe može da posluži i kod smanjivanja otpora vode, pa ukoliko ste u potrazi za poboljšanjem svog plivačkog vremena, toplo vam preporučujemo plivačku kapu. Mnoge kape su napravljene od lateksa, ali ćete pronaći i one od silikona i neoprena (održavaju toplotu), likra je takođe dobra. Izaberite onu koja najbolje odgovara veličini vaše glave i dobro prianja.

Plutajuća oprema za plivanje

Postoji zaista veliki broj plutajuće opreme na raspolaganju koji bi trebao da vam pomogne da naučite kako se pravilno pliva, poboljšate svoj način plivanja ili dodate otpr svojim treninzima u vodi kako bi izgradili mišiće, izdržljivost i odgovarajući balans i ravnotežu. Plutajuća oprema može pomoći nesigurnom plivaču da se sa sigurnošću održava na površini bez prevelikih napora i dobro nauči tehnike plivanja. O detaljima plivačke opreme pročitajte u nastavku ovog teksta:

Daske za plivanje

Napravljene od laganih penastih materijala koji mogu da plutaju, dolaze u različitim oblicima i veličinama. Njihov osnovni cilj jeste da vas održavaju na površini vode držeći se za njih rukama, dok noge obavljaju sav ostali deo posla. Na ovaj način ruke odmaraju a daska čini dobru vežbu koordinacije udaranja nogu u vodi. Osim toga mogu se koristiti kod plivača koji  nakon napornog plivanja dužina žele da odmore ruke, stavljajući akcenat na noge dok ne povrate snagu gornjeg dela tela, potom ostave dasku i nastave sa plivanjem.

Sunđer za plivanje

Poput daski, ali se za razliku od njih stavljaju između nogu, kako bi sprečile njihov rad i zadržale ih na površini vode, postavljajući sav akcenat na gornji deo tela. Sunđeri za plivanje predstavljaju odličnu opremu za razvoj snage, izdržljivosti i kardiovaskularne kondicije gornjeg dela tela. Ono što je kod njih dobro jeste da će vas konstantno održavati na površini vode dok mirno možete raditi na plivačkoj tehnici gornjeg dela tela.

Peraja

Peraja dolaze u paru, postavljaju se na noge i pružaju dodatan pogon laganim nožnim pokretima. Peraja dolaze u dve veličine, duga peraja za početnike koji žele da izgrade snagu u nogama i fleksibilnost skočnog zgloba, i kraća peraja za one koji žele brže da plivaju ali bez većeg angažovanja nogu. Kada krenete u odabir peraja, izaberite ona koja lako prianjaju na noge, i ona koja odgovaraju vašoj veličini stopala.

Lopatice za ruke

Postavljaju se na ruke i omogućavaju dodatan pogon vaših ruku zato što potiskuju više vode. Međutim, ono što treba da znate jeste da lopatice za ruke mogu uključiti mnogo više mišićnih vlakana u rukama jer zahtevaju više rada u vodi, i iz tog razloga se koriste za izgradnju snage i izdržljivosti u vodi, nešto slično kao kada bi izvodili vežbe sa tegovima na suvom. Kada se koriste, treba se dobro zagrejati bez njih, a zatim početi polako sa treningom, tako da se ramena i ruke ne preforsiraju previše odjednom.

Rukavice sa opterećenjem

Isto kao i lopatice za ruke, omogućavaju dodatno opterećenje rukama, ali su mnogo manje pa je i otpor vode samim tim manji. Ukoliko tek počinjete sa ovakvim načinom treninga, one su odlično rešenje.

Vodeni tegovi

Pojedini proizvođači prave tegove za vodu od specijalnih materijala tako da ne mogu da potonu. Sa tegovima možete trenirati u vodi nešto slično kao kada bi vežbali na suvom sa tegovima, i nakon završetka vežbi jednostavno ih odložili van bazena. Pošto sama voda stvara veliki otpor, uz rad sa manjim tegovima možete jako brzo ojačati uz dosledan trening. Vrlo često se koriste za vodeni aerobik.

Vodeni štapovi

Vodeni štapovi predstavljaju fleksibilne, duge lagane štapove dužine oko 1,6m. Cilj njihovog korišćenja jeste da mogu vrlo lako da se zakače za bilo koji deo tela ili da se osoba drži za njih čime utiču na povećanje snage i izdržljivosti, ali ih češće deca koriste u svakodnevnoj igri u vodi.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić