Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  July 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  910111213
16171819
2324252627
3031     

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

703095
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
620
2886
11712
672642
61925
103674
703095

20-07-2018 04:57
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Kako se suočavati sa plivačkim povredama

kako se suocavati sa plivackim povredama

Bavljenje sportom, iako je veoma zabavna i zdrava fizička aktivnost, postavlja realnu mogućnost za nastanka povreda, a plivanje ne predstavlja izuzetak iz toga. Bez obzira da li je to uganuće, iščašenje, ogrebotina, istegnuće ili neka slična manje ili više ozbiljnija povreda, morate uvek imati na umu da postoji mogućnost njenog nastanka. Neke od najčešćih plivačkih povreda obuhvataju isčašenja ramena, bolove donjeg dela leđa, dislokacija kolena i sl. S obzirom da radite sa visoko kvalitetnim trenerima i plivate u klubu koji vodi računa o svojim plivačima, povrede i ne moraju i čak ne trebaju da postoje. Nekada je dovoljno i da sami obraćate pažnju na prostor oko bazena, ulazak u vodu, tehnike plivanja i sl.

Mentalni aspekt oporavka

Mentalni aspekt oporavka je najvažniji. Onima koji su imali tu tešku okolnost da se suoče sa nekom povredom, znaju koliko je teško psihički je prebroditi i nastaviti dalje. U tom trenutku, mnoge osobe imaju pojačano sažaljenje prema sebi i plaše se da će ta povreda ostati jako dugo i da se više neće vratiti na svoju omiljenu plivačku aktivnost. Mi vas savetujemo da ukoliko ikad dođete u situaciju da imate određenu povredu, ne postavljate pitanje "zašto baš ja", već samu povredu posmatrate kao izazov i mogućnost da ispravite svoje slabosti i postanete još i bolji plivač. Zapamtite, samo vi možete da kontrolišete svoj um, neka pozitivan i optimističan pogled dominira vama, ostanite psihički jaki i verujte u sebe bilo kada i u bilo kom trenutku. 

Nikome nije stalo više nego vama

Možda je u prvom trenutku to teško prihvatiti ali zaista ste vi ti koji treba najviše da brinete o sebi gde god da se nalazite (u školi, na treningu, u gradu i sl.). U zavisnosti od vrste i težine povrede, postoje i određene terapije. Sam oporavak od nastale povrede u potpunosti zavisi jedino od vas samih (od truda koji ulažete da se što pre vratite svojim treninzima i od toga koliko poštujete sve ono što vam je naloženo da radite kako bi se oporavili). Preuzmite kontrolu nad sobom i budite svesni koliko vaše telo zavisi od vas.

Smanjite treninge

Nažalost, kada nastane povreda, bez obzira koliko ona velika bila, stvara i fizičko opterećenje za normalno odvijanje treninga. Morate znati da tokom povrede, dalji nastavak ekstremnog treninga i fizički napor mogu povećati samo upalne procese i dovesti do još i većih oštećenja. Morate ispoštovati u takvim trenucima svoje telo i dopustiti mu da se potpuno oporavi, a vi to vreme iskoristiti za pravljenje novih planova o tome kako ćete napredovati dalje i usavršavati sebe u plivanju. U zavisnosti od težine povrede mnogi će moći nastaviti svoje treninge, ali oni moraju biti blago modifikovani sa smanjenim opterećenjem, kako ne bi uticali na samu povredu a sa druge strane dozvolili da održite svoju formu i tehniku.

Finalna podešavanja

Svaka povreda traje u zavisnosti od težine određeni period vremena koji može biti duži ili kraći. Međutim konačnih 20% oporavka je često i najduži period vremena i dosta frustrirajući. Mnogi plivači u ovom stadijumu već mogu da se vrate na svoj trening. Kako bi se smanjio rizik od ponovnog nastanka povrede savetuje se laganiji ulazak u trening i dodavanja postepeno 10% obima treninga nedeljno. Veoma je važno da i sami osluškujete svoje telo, prilagodite svoje pokrete i ukoliko imate i dalje prisutne bolove sačekate još malo sa svojim treninzima. Uvek razmišljajte na dugoročnom nivou. Ukoliko propustite i malo više treninga, nećete mnogo izgubiti na svojoj plivačkoj karijeri. Samo dobro zalečena povreda vam može omogućiti pružanje 100% na svakom treningu i dalji bezbedan nastavak plivanja. Nikada nemojte rizikovati svoju potencijalnu plivačku karijeru kako bi se što pre vratili u vodu, ukoliko niste potpuno zalečeni.

Savet

U ovom tekstu smo predstavili samo neke od problema sa kojima se suočavaju plivači u toku svoje karijere i načine kako izbeći nastanak većih problema. Savet je da se uvek konsultujete sa stručnjakom za rehabilitaciju, slušate iskustva svog trenera, ostanete pozitivni, osluškujete svoje telo i vrlo uskoro se ponovo vratite u vašu omiljenu fizičku aktivnost - plivanje.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić