Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  April 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112
161718192022
23242526272829
30      

Važno obaveštenje


Važno obaveštenje vezano za 73. rođendan kluba

Poštovani roditelji, 21.04. održaće se miting "Sve prolazi Zvezda traje"u Beogradu. Molimo Vas da ukoliko želite da ugostite svoje male plivače iz drugih klubova i prijavite na listu domaćina za učestvovanje na mitingu, da nam se javite na telefone kancelarije kluba ili putem emaila. Stojimo Vam na raspolaganju.

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

333234
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1870
4546
6416
308177
115910
132640
333234

24-04-2018 06:57
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

7 sigurnih načina da plivate bez strahova

plivajte bez strahova

Svako od nas od samog rođenja nosi sa sobom određene strahove koji mogu biti raznoliki: mračne prostorije, pauci, duhovi itd. i ovakvu vrstu strahova možemo nazvati uobičajni jer se pojavljuju kod skoro svih osobama u manjoj ili većoj meri tokom života. Pored ovih strahova postoje i oni malo manje uobičajni a pojavljuju se kod svih sportista pa i kod samih plivača: strah od neuspeha, strah od napredovanja, strah od publike itd.

Zašto plivački strahovi nastaju

Strahovi nas pogađaju iz različitih uglova i za mnoge nismo ni svesni postojanja sve dok se ne suočimo sa njihovim uticajem:

  • strah da nećemo uspeti iskontrolisati svoje telo na takmičenju;
  • pojava ubrzanog lupanja srca pred velika takmičenja i nastanak ogromne treme;
  • strah da na takmičenju ne razočaramo trenera i svoje roditelje;
  • strah od odlaska u zonu izvan naše udobnosti smatrajući da nismo sposobni za tako nešto.

Pored navedenih, postoje i mnogi drugi strahovi koji se mogu manifestovati kod jednog plivača, mada to ne znači da je taj plivač loš i da neće uspeti ka ostvarenju svog zacrtanog ciilja, šta više skoro svi profesionalni i olimpijski plivači su u nekom periodu svog života i treniranja ovog sporta prošli kroz neke od njih, i savladali ih. Glavno pitanje koje se postavlja jeste kako savladati i prebroditi sve nastale strahove kako bi se moglo dalje napredovati. Cilj nije eliminisati sve ove strahove, već kako na pravilan način upravljati njima tako da mi diktiramo sopstvenim plivanjem a ne oni.

1. Indentifikujte svoje strahove

- Ovo može biti jako nezgodno, jer će mnogi plivači samoinstiktivno izjaviti "ja se ničega ne plašim". Ovo se naziva instiktivno negiranje kada ne želimo da priznamo postojanje sopstvenog straha plašeći se šta drugi mogu pomisliti tada o nama. Pokušajte da pre svega nasamo popričate sa svojim trenerom i sa svojim roditeljima. To se zove otvaranje svoje duše prema osobama kojima je stalo do vas i koje zaista mogu da vam pomognu u ovakvoj situaciji. Uzmite olovku i papir i sve strahove zapišite. Na taj način izbacićete negativne stvari iz sebe i počećete da razmišljate pozitivnije.

2. Šta je najgore što se može desiti

- Kada sami sednete i počnete da obrazložite svoje strahove, videćete da vi i dalje imate punu podršku svojih roditelja, da ste i dalje mali plivač koji napreduje ka svom cilju, da će biti još puno takmičenja i trka u budućnosti i da ima vremena da budete mnogo bolji a pošto se niko naučen nije rodio za sve je potrebno određeno vreme. Drugim rečima, treba ostati i biti pozitivan jer život ide dalje, a ono što je najbitnije jeste da vi sami uživate i volite plivanje jer na samo takav način moćićete da dalje napredujete.

3. Razmislite malo o sebi

- Od stotine ili desetine hiljada scenarija koje vaš um smišlja u svakom trenutku, razmislite koliko toga se i zaista obistinilo. Istina je da je bilo sigurno par takvih situacija pa i manje od toga. To bi trebalo da bude prava uteha, znajući da smo mi kao ljudi prilično genijalni u predviđanjima za nastanak strašnih situacija. Sledeći put kada strah zakuca na vaša vrata, razmišljajte o tome da se veliki procenat njih sigurno nikad neće ni ostvariti.

4. Prihvatite nepredvidljivost

- Koliko god volimo da mislimo da smo uvek mi ti koji kontrolišemo situaciju, postoje neke granice koje moramo da prihvatimo. Znajte da niste u svakoj situaciji jedan "supermen" ili "betmen", zaboravite na kontrolu svih mogućih ppojedinačnih stvari i prihvatite ono što trenutno imate. Lakše je reći nego to učiniti ali ukoliko prihvatite nepredvidljivost, pokušate da budete opušteni pre svaku trku i takmičenje, jednostavno ne razmišljate o protivniku, treneru, publici i ostalim stvarima, moćićete da se fokusirate na neke bitnije stvari kao što su pokreti i disanje u vodi koje će vam omogućiti uspeh na trci.

5. Rizik ili nagrada

- Kada razmišljate samo o konačnom scenariju velika je verovatnoća da ćete uprskati stvar ili da zaista nećete uspeti to i da ostvarite jer razmišljate o previše nebitnih i verovatno hegativnih činilaca koji vas u tom trenutku koće. Znajte da poteškoće uvek postoje i da će postojati, ali prihvatite trenutak i prepustite se, ne razmišljajte o konačnoj nagradi, dajte sve od sebe, rizikujte i pokušajte da nadmašite samog sebe ne razmišljajući o konačnom ishodu, jer ćete samo na taj način da budete potpuno opušteni i samo tako možete ostvariti sjajne rezultate.

6. Verujte sebi

- Da li verujete sebi da možete preplivati zacrtanu dužinu, da li znate šta vaše telo i zaista može u ovom trenutku, da li ste sigurni u sebe kada stanete na liniju bazena i pripremate se za skok? Da li znate zaista koliko vera u sebe može u određenom trenutku pomoći ili odmoći vaše plivanje. Vera u sebe ne znači da ćete nešto sigurno i ostvariti ali će vam vera u sebe doneti olakšanje, poverenje u svoje telo i sigurnost da ste sposobni da ostvarite sve što poželite kako na bazenu tako i u životu.

7. Krenite sa akcijom

- Pokušajte sa postavljanjem dnevnih, nedeljnih i mesečnih izazova, kako bi pratili svoj napredak i bivali sigurniji u sebe i svoje plivanje. Slušajte savete svog trenera i na svakom sledećem treningu pokušajte da ostvarite ono što je trener zacrtao za vas. Ne gledajte svoje drugare jer svako od njih ima neki sopstveni cilj kome teži i koji je drugačiji od vašeg. Motivišite i bodrite jedni druge u timu i verujte da vi to možete, ali je potrebno vreme i sticanje određenog iskustva. Strahovi su "dizajnirani" tako da vas zadržavaju u mestu, ali vi to svakako nećete dozvoliti, savladaćete ih i na kraju svakako nadmašiti očekivane rezultate.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić