Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  April 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112
161718192022
23242526272829
30      

Važno obaveštenje


Važno obaveštenje vezano za 73. rođendan kluba

Poštovani roditelji, 21.04. održaće se miting "Sve prolazi Zvezda traje"u Beogradu. Molimo Vas da ukoliko želite da ugostite svoje male plivače iz drugih klubova i prijavite na listu domaćina za učestvovanje na mitingu, da nam se javite na telefone kancelarije kluba ili putem emaila. Stojimo Vam na raspolaganju.

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

333308
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1944
4546
6490
308177
115984
132640
333308

24-04-2018 07:06
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

5 načina kako da budete opušteni pred svako plivačko takmičenje

5 načina kako da budete opusteni pred svako plivacko takmicenje

Opuštanje i relaksacija počinju mnogo ranije nego što uskočite u svoj kupaći kostim i krenete da plivate. Vaša mentalna i fizička priprema pre samog takmičenja je od ključne važnosti za sam uspeh trke. Uostalom kada ste pod stresom, ili nosite gomilu informacija u svojoj glavi, tada su i vaši mišići zategnutiji, pojavljuje se nervoza, i na kraju neuspeh u vašoj trci. U nastavku teksta pružamo vam 5 veoma važnih načina kako da se opustite i pripremite za plivačka takmičenja.

1. Ignorišite svoje konkurente

- Koliko ste samo puta bili na plivačkim takmičenjima, posmatrali svoje konkurente, i odjednom se izgubili u tome šta oni rade - njihovi potezi su izgledali kao da se izvode bez ikakvog napora i sa izuzetnom preciznošću. Ukoliko ste poput većine mlađih plivača, u vašoj glavi se vrzmaju stvari poput: da li sam dobro pripremljen, da li će danas biti moj dan, da li su ostali plivači mnogo bolji od mene itd. Ovo je trenutak kada bi trebalo da usmerite svu energiju i fokus samo na vas, naporno ste trenirali mesecima, bodrite sebe iznutra da ste vi najbolji i da posedujete izvanrednu kondiciju i snagu, i da vas ništa ne može sprečiti na putu ka vašem osvajanju cilja.

2. Obratite pažnju na stvari koje vas čine fokusiranim i opuštenim

- Za pojedine, to može biti opuštajuća ili glasna muzika, kompletna samoća ili određena radnja koja se izvodi svaki put pred neko veliko i važno takmičenje. Sigurni smo da vam oči zasijaju i srce zaigra pred svako veliko takmičenje. Pokušajte da vam svako sledeće takmičenje bude važnije od prethodnog i ono pravo. Pokušajte da ćaskate sa svojim drugarima, potražite pozitivnu energiju od svojih roditelja, najvažnije je svakako da pronađete pravi način za opuštanje koji će doneti adekvatne rezultate. Istražujte, i pokušajte da saznate koji od njih je najbolji za vas.

3. Pokušajte da se prisetite svog poslednjeg vrlo uspešnog takmičenja

- Vratite se mislima kroz vreme i razmislite o svom najuspešnijem takmičenju na kome ste zasijali i ostvarili uspeh. Pokušajte da se setite po čemu se ono razlikuje od ostalih, i kako ste trenirali i ponašali se pred ovo takmičenje. Uzmite olovku i zapišite 3-4 stavke koje ste uradili pred svako veliko takmičenje, i one za koje mislite da su vam donele uspeha i neka one postanu nešto što ćete raditi svaki sledeći put pred velika takmičenja.

4. Fokusirajte se na proces

- Bez obzira da li ste došli nervozni na svoje takmičenje, ne prija vam temperatura vode u bazenu, niste dovoljno jeli ili pili vode, neko vas je iznervirao, vi ne bi smeli da izgubite pažnju i koncentraciju, i morate se fokusirati tada samo na takmičenje. Probajte da nađete neki miran kutak, razbistrite svoj mozak, stavite peškir na lice i pokušajte da vizuelizujete svoje takmičenje i sebe kao krajnjeg pobednika istog.

5. Kontrolisano disanje

- Fantastičan način da se malo smirite ukoliko ste nestrpljivi ili previše uzbuđeni pred neko veliko takmičenje. Probajte da duboko dišete, jer će vam to sniziti krvni pritisak, smanjiti puls i omogućiti potpuno opuštanje pred trku. Duboko udahnite kroz nos a izdišite kroz usta. Osetićete duboko istezanje dijafragme i svojih pluća.

Savet

Prikazane načine pripreme za jedno takmičenje možete odštampati i nositi uvek sa sobom, ili probajte čak da se setite nečega što u ovom tekstu nismo pomenuli. Na vama je da pronađete one načine koji će vam pružiti dobitne rezultate.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić