Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  February 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
1213141516
19202122232425
262728    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

075992
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
333
1100
5192
65767
20061
24082
75992

25-02-2018 03:47

Kako uraditi otvoreni okret u plivanju

otvoreni okret u plivanju

Zamislite da imate savršenu tehniku plivanja i sve je u najboljem redu ali sve dok ne dođe do trenutka da se nalazite na kraju staze i kada bi trebali da napravite okret. Do tog trenutka bili ste najbrži u stazi ali tada odjednom primećujete da vas ostali sustižui. Kako frustrirajuće. Otvoreni okret iako deluje prilično jednostavno, može biti jako komplikovan za izvođenje. Kako pravilno uraditi otvoreni okret u vodi obljasnićemo u daljem tekstu.

1. Počnite od zida bazena

otvoreni okret 1

- Postavite se u položaj kao na slici ležeći na stomaku i sa ispruženim rukama ka napred držeći se za ivicu bazena. Uverite se da su vam ruke zategnute i laktovi "zaključani". Ukoliko je potrebno laganim pokretima pomerajte noge kako bi održali ravnotežu svog tela. 

2. Priprema za okret

- Privucite skupljena kolena ka svom stomaku i nožne prste postavite na zid bazena ispred sebe. Ova pozicija će vam pomoći da se lakše odgurnete od zida bazena. Dok savijate kolena i nožne prste postavljate na zid bazena, u isto vreme bi trebali da se jednom rukom zadržavate za zid bazena a drugu da povuče pored sebe sa laktom ka pozadi. Pamtite korake jedan za drugim i radite ih usporeno kako bi ih kasnije usvojili i mogli ceo okret da uradite spretno i brzo. 

3. Pokret rukom

- Ruku koju ste privukli pored sebe, ispružite što više pod uglom od 90 stepeni pored sebe. Prsti na rukama trebalo bi da pokazuju na drugu stranu bazena. Kada dođe vreme za sledeći pokret, ta ruka će pokazivati pravac dok će druga ruka samo ispratiti ceo pokret okreta. 

4. Odgurivanje od zida

- Sada ste spremni za glavni pokret a to je odgurivanje od zida. Ruka kojom držite ivicu bazena kako je opuštate, trebalo bi da bude savijena u laktu i da je pomerate preko glave kao što je prikazano i na slici. Potrudite se da ne okrećete glavu kada se odgurnete od ivice bazena. Vaš pogled bi trebalo da bude uprt u ruku kojom ste se držali za ivicu bazena. U ovom trenutku je najvažnije da kada se odgurujete od bazena vaše telo bude pravo bez uvijanja. 

5. Uvijanje nakon odgurivanja

- Kada ste se konačno odurnuli i napravili pravu liniju svojim telom vreme je da se okrenete. Čim osetite da ne dodirujete više zid bazena prstima, trebali bi da se okrećete na stomak. Obratite pažnju da se okrećete ujednačeno misleći na vaše ruke, vrat i glavu kako bi zadržali brzinu i uspešno se vratili dotadašnjoj tehnici plivanja.

Savet

Ukoliko i dalje imate pitanja u vezi ovog okreta, savetujemo vas da detaljnije popričate sa svojim trenerom koji će vas detaljno uputiti u predstavljeni okret u plivanju koji predstavlja osnovu za kompleksnije okrete. Ono što je važnije jeste da svaki put kada pokušavate da naučite nešto novo to činite lagano i postepeno, jer ukoliko pokušate odmah da uradite brzo nećete uspeti da ispratite sve navedene korake i može se desiti da usvojite tehniku na pogrešan način, što će kasnije usporiti vaše plivanje. 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić