Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1109631
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
3141
3192
14673
1072707
48776
120591
1109631

15-11-2018 12:30
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Plan pripreme za plivačko takmičenje

plan pripreme za plivacko takmicenje

Kada je u pitanju priprema za plivačko takmičenje, većina plivača više obraća pažnju na fizičku nego na mentalnu pripremu. Ono što ipak morate znati jeste to da priprema ne obuhvata samo pakovanje vaše torbe i fizičku pripremu, već i mnogo više činioca koje želimo da navedemo u ovom tekstu kako bi vam pomogli da se što bolje pripremite. Plivačko takmičenje kao što znate testiraće vašu snagu, tehniku i koncentraciju u konkurentskom okruženju. Kako biste bili potpuno spremni, važno je da obezbedite sebi noć pred takmičenje dobar odmor kako bi napunili svoje "baterije" na pravi način. Sve to zahteva poseban plan kako bi se vaš trud i zaista isplatio.

Priprema dan pre takmičenja

1. Pripremite torbu i stvari koje ćete poneti na takmičenje . Ukoliko ne možete sami zamolite svoje roditelje da to učine sa vama. Spakujte stvari kao što su rezervni kupaći, peškir, dva para naočara, dve plivačke kapice, flašicu sa vodom, užinu, neko voće, a možete poneti i neki energetski napitak koji će vas snabdeti mineralima.

2. Uverite se da znate plan takmičenja za sledeći dan. Na primer trebalo bi da znate kada je okupljanje sa trenerom, zagrevanje, rasplivavanje i sl. Na ovaj način ćete i vi i vaš trener biti sigurni da nećete propustiti svoju trku.

3. Pojedite dobar i kvalitetan obrok noć pre takmičenja. Trebali bi da unesete puno kvalitetnih ugljenih hidrata i proteina, ali nikako masnu i tešku hranu. Trebali bi da izbegavate kisele namirnice kao što su paradajz ili sos od paradajza jer možete uznemiriti stomak i izazvati pojavu grčeva. Možete pojesti makarone sa tunjevinom ili parče mesa sa nekim povrćem ili pirinčem.

4. Odmor uvek postavljajte na prvom mestu dan pre takmičenja. To podrazumeva da u krevet odlazite ranije i osigurate najmanje 10 sati sna. Osim toga trebali bi osigurati da izbegnete bilo kakvu ljutnju ili bes dan pre takmičenja. Trebali bi da budete opušteni, da razmišljate pozitivno i uradite šta je god moguće da se opustite i izbacite stres.

Priprema na dan takmičenja

1. Doručak predstavlja početak vašeg nadamo se uspešnog dana, a trebao bi početi sa činijom žitarica i bananon na primer. Ukoliko je vaše takmičenje poslepodne, možete pojesti obilniji doručak ali laganiji ručak. Hrana koja je u ovom trenutku najbolja za vas je svakako voće i povrće, žitarice ili malo testenina. Sve ove namirnice mogu biti svarene u organizmu u okviru dva sata pa ne bi trebalo da ih jedete ranije jer mogu uticati na probavne probleme. Banane su odlične jer sadrže kalijum koji vas čini otpornijim na zamor. I zapamtite, ovog dana ne bi trebali da jedete slatkiše i namirnice bogate prostim šećerima.

2. Zapamtite da i ovog dana treba da se odmarate, pa je opšta preporuka da ukoliko imate i školu ili neke druge obaveze ovog dana, usporite tempo i sačuvate energiju za glavnu stvar toga dana a to je takmičenje.

3. Za odličnu motivaciju i opuštanje, muzika je uvek prava stvar pa savetujemo da ponesete svoj I-Pod ili mobilni telefon i slušate svoje omiljene melodije. Ukoliko želite možete i igrati ali ne preterujte jer vam je sva moguća energija potrebna.

4. Ovoga dana bi trebali obratiti pažnju i na unos tečnosti a voda je svakako vaš najbolji prijatelj. Nedostatak tečnosti naročito ukoliko je toplo i napolju može izazvati dehidrataciju organizma i nastanak neplaniranog umora. Gledajte da u toku celog dana unosite manje gutljaje vode, a flašica sa vodom na takmičenju je obavezna.

Takmičenje

1. Konačno je došao i dugo očekivani deo kada bi trebalo da nastupite. Fokusirajte se na stvari koje možete da kontrolišete u odnosu na one koje ne možete da kontrolišete. Na primer možete da iskontrolišete start i ulazak u vodu, da kontrolišete svoju brzinu i okret i razmišljate o svojoj tehnici.

2. Zamislite svoju trku i pre nego što se ona i zaista dogodila. Probajte da nađete neki miran i usamljeni kutak u kome ćete sesti, zatvoriti oči i zamisliti kako uspešno završavate svoju trku. Takođe probajte da zamislite svoje željeno vreme na tabli i sve to će vam omogućiti da se opustite.

3. Uđite u svoju zonu. Pre početka samog takmičenja učinite ono što uvek radite, a tiče se rituala ukoliko ih imate. Ukoliko ne, zamislite da ste na svom treningu i da se takmičite protiv svojih drugara, dođite do svog bloka, slušajte pažljivo signal za start i prepustite se momentu jer on je sada samo vaš.

4. Kada krenete sa plivanjem, skoncentrišite se i ne krećite odmah punim tempom, ali obratite pažnju i da ne zaostajete. Savet je da ne idete iznad 80% svog maksimalnog potencijala. Poenta je svakako da otplivate celu trku i sačuvate dovoljno energije za finiš. Zapamtite da ste već pobednik jer učestvujete na jednom ovakvom događaju i uživajte u svakom trenutku.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić