Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  February 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
1213141516
19202122232425
262728    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

074846
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
287
630
4046
65767
18915
24082
74846

24-02-2018 08:08

5 saveta za značajno smanjenje vremena isplivavanja 50 kraul

5 saveta za znacajno smanjenje vremena kraul isplivavanja

50 kraul je kao što verovatno i znate, najkraća trka u plivačkom sportu. Mnogi tvrde da i pre nego što zaronite u vodu prilikom skoka dolazite do kraja bazena. Dužina trke koja je veoma kratka, svaki njen aspekt čini podjednako važnim. Samim tim, ukoliko poradite na malim poboljšanjima, učinićete da svoje vreme isplivavanja značajno smanjite. U ovom tekstu vam pružamo 5 saveta koji će vam pomoći da značajno smanjite vreme isplivavanja discipline 50 kraul.

1. "Ne dišite"

- Znamo da za početnike ova tvrdnja možda zvuči neverovatno, ali verujte da je važna u disciplini 50 kraul. Pogledajte ili priupitajte bilo kog elitnog plivača, i obično ćete videti da tokom 50 kraul vazduh se uzima 0-2 puta maksimalno. Smanjeni broj udisaja pomaže u održavanju prave linije tela i održavanja konstantne brzine, jer okretanje glave u stranu prilikom udisaja usporava telo i pomera pravo držanje tela. Kao i sve ostalo, i disanje se trenira. U prvom pokušaju možete preplivati samo 1/4 bazena bez daha, ali ukoliko nastavite da radite na tome, pomerićete vreme udisaja sa 15-20 sekundi. Ono što morate znati jeste da i pre zarona imate plan disanja za disciplinu 50 kraul.

2. Snažan start sa bloka

- Kada ste na bloku za start, stvari na koje morate obratiti pažnju osim sudije i signala za start jeste i način na koji uskačete u vodu. Uverite se da imate dobru stabilnost, rukama obuhvatite blok sa donje strane kao i da se snažno odgurnete nogama sa bloka. Ukoliko sve pametno odradite, možete očekivati značajnu prednost u odnosu na ostale plivače.

3. "Čist" ulazak u vodu

- Kada se odgurnete od bloka, ono što je jako važno jeste da svojim telom napravite "strelu" tako da kroz vodu prođete takoreći kroz istu rupu zajedno sa rukama, torzom i nogama, tako da smanjite pritisak i što brže krenete sa plivanjem.

4. Zategnite telo

- Ovu tvrdnju možemo uporediti sa aerodinamičnošću jednog automobila. Brži automobili imaju i bolju aerodinamičnost, što znači da brže probijaju vazduh i imaju manji otpor. Za snažnije i brže plivanje trebali bi držati telo što pravije bez nepotrebnih ugibanja, sa rukama zategnutim prema napred koliko god je to moguće.

5. Pravilan okret

- Nakon uspešnog starta, okret je drugi najvažniji aspekt u disciplini 50 kraul. Nažalost mnogi plivači ne znaju da urade pravilan okret, tako da dosta vremena gube prilikom okretanja tela, dođu do zida, zastanu a potom se odbiju i krenu dalje. Prilikom okretanja trebali bi da svu energiju apsorbujete kolenima i kukovima, a zatim snažno se odgurnete nogama od zida kao i prilikom skoka.

Savet

Bez obzira da li plivate 50 kraul ili neku drugu disciplinu koja se kreće skokom sa bloka, ovi saveti vam mogu pomoći da značajno smanjite vreme potrebno za otplivavanje discipline 50 kraul. Pobrinite se da pravilno trenirate, oko svega konsultujete svog trenera i verujete u sebe jer sigurno ćete uspeti ka ostvarenju svog cilja.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić