Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1115281
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1159
2921
20323
1072707
54426
120591
1115281

17-11-2018 08:35
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Pretvorite neuspehe u prednosti

pretvorite neuspehe u prednosti

Malo je onih koji su bili istrajni koliko i Tomas Edison - američki fizičar i pronalazač. Poznata je Edisonova izreka: "Mnogo životnih neuspeha potiču od strane ljudi koji nisu na vreme shvatili koliko su zaista bili blizu uspeha." Neuspeh možete doživeti kako u sportu tako i u životu u svim sferama. Neuspeh pogađa sve, ali ono što razlikuje sjajne plivače od prosečnih jeste činjenica da sjajni plivači uče iz svojih grešaka i idu dalje dok prosečni staju na novonastaloj prepreci i odustaju.

Srećom, adekvatnom pripremom za uspeh ili neuspeh, može pomoći savladavanju prepreka i ubrzanje napretka. U ovom tekstu želimo da istaknemo 9 uobičajnih grešaka koje se često dešavaju plivačima a mogu se vrlo lako ispraviti.

1. Neadekvatna hidratacija tokom treninga i takmičenja

- Iako je poznato da 70% našeg tela čini voda, i dalje ima mnogo plivača koji hidrataciju potpuno zapostavljaju, neznajući da je upravo ona razlog umanjenih rezultata tokom treninga i takmičenja. Većina će pribegavati jednostavnim sportskim pićima ili gelovima, ali znajte da vodu kao takvu ne može ništa da zameni, pa praktikujte u zavisnosti od jačine treninga, vremena i ostalih dnevnih aktivnosti vodu uvrstite kao najznačajniji činioc za održavanje zdravog i spremnog organizma.

2. Brzina nije i jedina najvažnija stvar u plivanju

- Poznata je izreka da ukoliko želite nešto da uradite brzo, pre svega morate naučiti kako da ga izvedete sporo. Svako od nas želi brz napredak, želi da bude najbrži i najbolji u vodi, ali znajte da je plivanje tehnički sport koji podrazumeva odličnu kordinaciju celog tela, a kako bi to i uspešno postigli osim upornosti i velike količine treninga, strpljenje i temeljno učenje pokreta je ono što je najvažnije. 

3. Sustizanje propuštenih treninga

- Budimo realni, svako od nas je makar jedanput ako ne i više puta ispustio neki od svojih treninga. To je život i nije ništa strašno jer razumemo vas, tu je škola, tu su roditelji, drugari, ili nešto treće. Ono što morate zapamtiti jeste da na mnoge stvari ne možete da utičete, pa tako i ne možete nadoknaditi propušteni trening. Ne treba da očajavate zbog toga, ali ne bi trebalo da vam uđe u rutinu. Propuštenim treninzima smanjujete sebi šanse za usavršavanje i dostizanje postavljenog cilja.

4. Odgovarajuća ishrana

- Verovali ili ne, namirnice su te koje nas mogu učiniti sporim ili spremnim kako za sportske tako i za ostale životne aktivnosti. Ukoliko nemamo odgovarajuću ishranu u toku jednog dana, postajemo spori, osećamo umor, nervozni smo jer nam krče creva i ne možemo normalno da funkcionišemo. Na našem sajtu možete pročitati sve o tome kako bi trebalo da izgleda jedan kvalitetan plan ishrane i šta vam on doprinosi, pa vas savetujemo i da ga se i pridržavate zbog svog dobra.

5. Previše svega

- Mnogi plivači od prevelike želje za uspehom, na kraju "izgore" u njoj u smislu da preteraju sa treningom, dođu do takozvane pretreniranosti, čime usporavaju svoj oporavak i povećavaju mogućnost za nastanak povreda. Ukoliko želite da se plivanjem ali i bilo kojim drugim sportom bavite dugi vremenski period, ključ uspeha leži u umerenosti i stalnom osluškivanju svoga tela, temeljnom praćenju uputstva svoga trenera i pre svega uživanju.

6. Ne praćenje tempa

- Mnogi plivači kada dođe vreme za trku, samo razmišljaju o tome kako će uskočiti u vodu i plivati najbolje što umeju. Nažalost ova taktika nije dovoljna uvek za pobedu, osim na kratkim stazama od 50 kraul. Ukoliko ne pratite svoj tempo, vrlo lako može doći do toga da na kraju "platite" cenu trke i izgubite samo zbog toga. Iako u tom trenutku pokreće vas adrenalin i ne možete da razmišljate o drugim stvarima, unapred isplaniran tempo vam itekako može pomoći da uspešno završite trku, i ne samo to, već da budete i među prvima.

7. Dan takmičenja je sasvim jedan običan dan

- Kada dođe taj dugo iščekivan dan za takmičenje, ne bi nikako trebali da menjate svoju dnevnu rutinu spavanja, ishrane i ponašanja. Ukoliko putujete, ne znate šta ćete pojesti, preskačete obroke, nemate dovoljno sna ili se na primer ne zagrevate pre takmičenja, onda je ovo svakako recept za katastrofu i neuspeh na takmičenju. Savetujemo vas da koliko god možete ovaj dan učinite veoma sličnim danu kada imate trening. Pokušajte da nosite čak i isti kupaći kostim i plivačke naočare, jer stvari koje su vam poznate učiniće da se osećate opuštenije.

8. Pripremite se za najgore

- Da li znate koje su vaše najveće more pred jedno takmičenje. Kada prođete jednom, onda sledeći put možete da budete pripremljeniji. Strahovi mogu biti različiti: loš start, loš zaokret, nedovoljno dobro isplaniran tempo, plivačke naočare koje propuštaju vodu itd. Ukoliko znate koji je vaš strah, probajte o njemu da porazgovarate sa svojim trenerom i pokušate da ga rešite.

9. Nema hlađenja i istezanja

- Kraj plivačkog treninga ne predstavlja i kraj samog procesa. Zapamtite, svako zagrevanje i trening, zahteva i adekvatno istezanje na kraju. Istezanje poboljšava fleksibilnost i opseg pokreta, sprečava nastanak prevelikih upala, povećava izdržljivost i doprinosi zdraviju srca. Ne zaboravite i nezapostavljajte ga jer vam svakako može unaprediti tehniku i kvalitet plivanja.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić