Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1115363
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1241
2921
20405
1072707
54508
120591
1115363

17-11-2018 09:00
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Zašto sam toliko umoran/na

zasto sam toliko umoran

Umor

Umor je vrlo čest prigovor sportista svih uzrasta. Možemo slobodno reći da se najveći broj pacijenata žale na umor i izjavljuju da im ometa normalan način života. Umor je subjektivno stanje u kome se osoba oseća malaksalo i usporeno i pre početka bilo kakve aktivnosti ali nakon završetka neke aktivnosti. U tom stanju osoba oseća da nema dovoljno energije i pažnje da zadatu aktivnost završi do kraja. Umor kao simptom je još uvek nejasan pojam, jer može varirati i biti izazvan širokim spektrom aktivnosti i stanja. Najčešći uzroci umora kod većine osoba jeste nedostatak sna. Svi znamo da je za normalno funkcionisanje jednog čoveka potrebno najmanje 7-10 sati kontinuiranog sna u periodu od 24 sata. Ukoliko se sportista, tim pre morate prilagoditi svoje vreme spavanja, sporta i ostalih aktivnosti. Ukoliko nemate kontinuiran san, 20-40 minuta dremke u toku dana je sasvim dovoljno da razbistrite glavu i odmorite se.

Nesanica

Povremeno kod ljudi se javi i problem nesanice, odnosno nemogućnosti da se normalno zaspi. Nesanica se može pojaviti kod svih ljudi, a najčešće se javlja iz razloga promene dnevne rutine, putovanja itd. Postoji mnogo uzroka pojave nesanice. Za pojavu nesanice mogu biti odgovorni lekovi, depresija, bolesti a može biti i zabrinutost zbog očekivanog takmičenja kada smo previše uzbuđeni, kroz glavu nam prolaze milioni misli o tome kako ćemo se pokazati i da li ćemo uspeti ka zacrtanom cilju.

Veoma je važno da se u krevet odlazi u približno isto vreme i ustaje u isto vreme. Kada odlazite na spavanje soba bi trebalo biti zamračena i tiha, da radite neke mirnije aktivnosti pre spavanja i pokušate da razbistrite um tako da ne razmišljate skoro niočemu što bi moglo da vas uzbudi i natera na dodatno razmišljanje. Izbegavajte teške i obilne obroke pre spavanja ali i bilo šta od pića što sadrži u sebi kofein, jer može uticati na vašu budnost.

Pretreniranost

Jedna od čestih uzroka umora najčešće kod sportista jeste pretreniranost. Ukoliko na treningu pored normalnih vežbi sebe dodatno opterećujete i radite vežbe preko svojih normalnih granica, vaš um i telo odgovaraju nastankom prevelikog umora što u težim slučajevima može dovesti i do nastanka povrede. Morate razumeti da je u većini puta manje bolje i korisnije, jer je pre svega važan kvalitet a potom i kvantitet.

Odmor i oporavak

Odmor je vreme kada pored spavanja izvodimo aktivnosti mirnijeg tempa, pružajući našem telu i mišićima mogućnost da se regenerišu (oporave) i nakon toga postane još efikasnije, brže i snažnije. Odmor je veoma bitan deo svakog treninga i ne sme se zapostavljati. Morate razumeti da mi nismo mašine i da samo dobro isplaniranim programom možemo uspeti ka ostvarenju svoga cilja.

Ravnoteža

Kao što od malena učite da sve u našem životu mora da ima svoju ravnotežu tako je i kod treninga i oporavka. Ukoliko želimo da smanjimo i sprečimo nastajanje umora, moramo se pridržavati određenih pravila. Ono što smo naučili jeste da pri prvim znacima umora, promene raspoloženja, razdražljivosti, nedostatka sna i sličnih faktora, performanse treninga i učinka na istim mogu se pogoršati. Lek za pretreniranost i nastanak umora jeste odmor. Morate slušati savete svoga trenera i osluškivati svoje telo. Svako od nas je drugačiji, što znači da imamo različiti prag umora. Na prve znake umora trebali bi smanjiti tempo, prilagoditi svoj trening pa ukoliko je potrebno imati i dodatan dan odmora kako bi se potpuno oporavili. Samo pravilnom ravnotežom treninga i oporavka stićićete do svoga cilja.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić