Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  February 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
1213141516
19202122232425
262728    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

076038
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
379
1100
5238
65767
20107
24082
76038

25-02-2018 03:54

5 stvari koje možete uraditi odmah kako bi poboljšali plivanje

5 stvari koje možete uraditi odmah kako bi poboljšali plivanje

Možda smatrate da većinu stvari znate kada je plivanje u pitanju, ali u ovom tekstu nvodimo neke jednostavne ali veoma unosne metode koji će poboljšati vaše plivnje odmah ukoliko samo i razmišljate o njima.

Zagrevanje

Nemojte da se zagrevate kako bi zadovoljili trenera ili popunili vreme, već kako bi vaš celokupan trening bio kvalitetan. Zagrevanje će poboljšati vaš trening, vaše rezultate na takmičenjima i vaše zadovoljstvo celokupnim treningom. Zgrevanje treba da obuhvta postupno i progresivno povećanje temperature tela, odnosno rad mišića pri čemu se povećava prokrvljenost, efikasnost mišića, povećava se kontrakcija mišića a samim tim mišići mogu da izdrže veće napore i bolje da se kontrahuju (skraćuju i izdužuju u zavisnosti od pokreta koje pravite).

Ulazak

Možete vrlo lako naučiti mehaniku pokreta, ali ulazak u vodu odnosno start pri plivačkim trkama predstavlja osnovu vašeg uspeha. Znajte da tokom zarona u vodu vi plivate najbrže smanjujući otpornost sve dok ne izađete na površinu. Pravilno postavljanje na startnom bloku, priprema, odskok u pravom trenutku je nešto što se ne može naučiti za jedan dan, a svakako je jedna od najvažnijih činioca za jednog plivača. Kada jednom usvojite ovu naviku imaćete prednost u odnosu na ostale plivače i makar neki centimetar manje ka osvajanju neke od medalja.

Odbijanje od zida

Nakon ulaska u vodu i ronjenja, odbijanje od zida i pravilan okret je nešto što će održavati vašu brzinu kretanja i omogućiti ga konstantnim. Pravilno postavljanje stopala ispod površine i kolena savijena na oko 90 stepeni, kukovi i ramena postavljena u pravoj liniji, je sve što vam treba da se pravilno odbijete od zida bazena. Za pravilan okret možete posetiti i naš tekst na sledećoj adresi kako uraditi pravilan okret u plivanju.

Pravilno disanje

Disati je dobro, zar ne? Pored pravilne tehnike plivanja, skoka u vodu i okreta, disanje je jedna od komponenti koja može uticati na celokupnu vašu tehniku plivanja ukoliko se izvodi pogrešno. Kako bi pravilno disali tokom plivanja morate pravilno izdahnuti i održavati ujednačen ritam disanja. Ukoliko zadržavate vazduh u plućima, stvarate dodatan pritisak na pluća a samim tim i na mišiće i jednostavnom rečju usporavate sebe.

Istezanje

Fleksibilnost je mogućnost vašeg tela da se lakše pokreće, odnosno vaših mišića da povećaju svoj opseg pokreta. Istezanje vam omogućava da se krećete sa mnogo manje napora i veoma je važno u svakoj sportskoj disciplini. Pored toga, istezanje će vam ubrzati oporavak i sprečiti nastanak povreda. Naučite da se pravilno i redovno istežete i primetićete neverovatna plivačka poboljšanja.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić