Kalendar takmičenja 2019

<<  <  February 2020  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
242526272829 

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

5002893
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
8637
20285
96663
4806265
456990
488565
5002893

29-02-2020 09:49
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

5 znakova da imate plivačko telo

plivacko telo

Kao što i sami do sada znate, postoji tone informacija o tome zašto je dobro baviti se plivanjem, ali malo ko zna po čemu se zapravo plivači razlikuju od ostalih sportista i šta to imaju a drugi ne. Koliko puta ste čuli na primer "ma on ima fudbalsko telo ili građen je poput košarkaša". Plivači su obično mršaviji ali ne previše, visoki sa dugim ekstremitetima, širokim ramenima i leđima, i uglavnom definisanim stomakom (trbušnjacima). U nastavku teksta pružamo vam 5 sigurnih znakova kako da prepoznate jednog plivača.

1. Visina

- Top plivači su uglavnom neverovatno visoki. Kao primer, prosečna visina jednog muškarca je oko 180cm, 190cm. Kod plivača visina ide preko 1,90. Skorašnja istraživanja su pokazala da visina današnjih vrhunskih plivača je nad prosečna, to jest visina najvećeg broja vrhunskih plivača kreće se od 190cm do 199cm. 9% plivača ima visinu preko dva metra, a oko 27% plivača ima visinu između 180 i 185cm. Kolika je vaša trenutna visina i da li se razlikujete po visini u odnosu na svoje drugare?

2. Fleksibilnost

- S obzirom da plivači moraju pokretati celo telo tokom livanja dobra fleksibilnost je primarna. Plivanje i istezanje idu ruku pod ruku. Fleksibilnost možemo definisati kao lako izvođenje pokreta u velikom opsegu. rad na razvoju fleksibilnosti morao bi zauzimati jedno od važnijih mesta u treningu jednog plivača. Tako na primer se zna da plivači koji koriste leđnu i slobodnu tehniku moraju biti veoma fleksibilni u ramenom pojasu jer upravo je to deo tela na kome se kod ovih plivača javlja najviše povreda. Kod plivača koji primenjuju prsnu tehniku, od presudnog značaja je fleksibilnost karličnog zgloba, kolena i stopala.

3. Snaga

- Plivači imaju jako zahtevne treninge koji zahtevaju snagu celog tela. Sada ne govorimo o snazi tela gde bi trebali da podižete enormne težine u teretani, već o relativnoj snazi, odnosno snazi tela gde bi trebali potpuno da ovladate sopstvenom težinom tela. Na primer poznati svetski plivač Majkl Felps može iz jednog puta da uradi čak 30 zgibova. Vežbe sopstvenom težinom kao što su zgibovi, čučnjevi, sklekovi, trbušnjaci su osnovne vežbe jednog suvog treninga.  Bez obzira o kom tipu plivanja se radi, zahteva se snaga određenog dela tela. Na primer prsni stil zahteva veliku snagu nogu i ramena a delfin stil osim ramena, zahteva veliku snagu leđa i nogu. Preporučujemo vam da se ne usredsređujete samo na jedan deo tela, već da ravnomerno trenirate sve mišićne partije.

4. Leđa i ramena

- Leđa i ramena, najzastupljenije mišićne partije jednog uspešnog plivača bez obzira na tip i tehniku plivanja. To jest bez obzira da li prilikom plivanja koristite leđnu, prsnu, delfin ili slobodnu tehniku, vi najviše aktivirate mišiće leđa i ramena.

5. Mokra kosa

- Nije teško uočiti da nijedan plivač nešto puno ne mari za svoju frizuru, jer svakako je mora svakodnevno kvasiti. Osim toga, hlor koji se standardno nalazi u svakom bazenu, inače 6 puta efikasniji od joda za dezinfekciju, predstavlja i jako oksidaciono sredstvo koje može biti izuzetno iritirajuće za vašu kosu i kožu. Vaša kosa može postati suva i krta jer hlor skida prirodne masnoće (sebum) sa dlake. Sebum je vrsta prirodnih ulja koji štiti kosu od oštećenja u surovim vremenskim uslovima, držeći je podmazanu. Takođe, može doći do osipa i svraba, ali to zavisi od toga koliko je osetljiva vaša koža glave, a takođe i od visine koncetracije hlora za dezinfekciju koja se koristi. Hlor je loš za Vašu kosu. Srećom, postoji mnogo bezbednih mera koje možete preduzeti pre nego što krenete na bazen, a prva od njih je plivačka kapica koja štiti vašu kosu od vlage i hlora. Pored toga svakodnevno ispiranje kose nakon kupanja je obavezno kako bi vaša kosa upila što manje hlora.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić