Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  November 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1109593
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
3103
3192
14635
1072707
48738
120591
1109593

15-11-2018 12:17
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Kako sebe motivisati za odlazak na trening plivanja

kako sebe motivisati za odlazak na trening

Postoje dva osnovna problema sa kojima se skoro svi plivači u početku bore a to su:

1) kako da se uverim da dajem sve od sebe tokom plivanja a da to podrazumeva da koristim i pravilne tehnike kretanja i disanja;

2) kako da sebe motivišem da odlazim tokom svakog ili svakog drugog dana na trening i plivam najbolje što mogu;

Pre svega želimo da napomenemo da svako od vas mora biti motivisan da krene sa plivanjem i pre samog odlaska na svoj prvi trening. Pozitivno uzbuđenje i manja trema su sasvim normalni i podrazumevaju se. Međutim, ukoliko volite vodu i plivanje to ne bi trebalo da predstavlja neki veliki problem. Za početak, razmislite koliko ste spavali tokom prošle noći? Da li doručkujete ujutru kada ustanete, a gde vam je užina, setite li se da popijete dovoljno vode u toku dana? Vaše telo i psiha mogu mnogo reći o vama. Kako ćemo biti motivisani u toku svakog dana za ostvarenje cilja koji smo zacrtali, zavisi od mnogo različitih faktora. Na mnoge nećemo moći da utičemo kao što su na primer nastavnici u školi koji su odredili da baš toga dana daju pismeni zadatak a vi razmišljate o pripremi za važno takmičenje. Ali zato dobra organizacija i motivacija dragih osoba može u tome mnogo da vam pomogne. Profesionalni sportisti to jako dobro znaju i zato imaju isplanirano i po nekoliko dana unapred.

 U nastavku teksta pružamo vam uvid u nekoliko tehnika koje će vam pomoći da ostanete motivisani tokom cele vaše sezone.

1. Da li možete da vizualizujete sebe i svoje plivanje pre samog ulaska u vodu?

- Šta bi moglo da vas više motiviše od dobrog osećaja u vodi. Zamislite da se krećete neverovatnim brzinama, da uspevate da postignete sve trenerove zacrtane ciljeve a da su vaši drugari ponosni na vas zato što ste tako dobri. To predstavlja moć vizualizacije i bez problema se može izvesti bilo gde i bilo kada. Vizualizacija predstavlja pomoćni alat kako bi smanjili napetost i na trening ili trku ušli opuštenije i pripremljenije.

2. Šta ponovo radim ovde?

- Sigurni smo da ste nekad videli plivača sa spuštenim ramenima, poluzatvorenim očima i pogledom negde van bazena. To je plivač koji je izgubio fokus i motivaciju. Ukoliko se to i vama desilo imamo rešenje za vas. Morate porazgovarati sa svojim trenerom koji će morati da vam pronađe određeni cilj na treningu o kome ćete razmišljati i koji će vas voditi dalje napred. U najmanju ruku morate imati jasnu viziju zašto se nalazite na treningu, šta je to što vas okupira i šta želite da postignete na kraju sezone. Preciznije, trebalo bi da postoje stvari na koje ćete biti fiksirani u kraćem vremenskom roku kako biste se poboljšali. Ukoliko ste u praksi dosledno isključeni, probajte da odvojite 5 minuta tokom svakog dana kako biste na parčetu papira napisali stvari koje želite da poboljšate kod sebe. Nemojte nikad čekati da neko drugi uradi nešto za vas, ukoliko se sami ne pobrinete za sebe, niko vam ne može pomoći. Ono što možete da uradite jeste da ispišete za svaku nedelju ciljeve treninga i fokusne tačke (1-3 stvari, ne više). Nakon nedelju dana proverite sa svojim trenerom koliko ste napredovali.

Najbitnije je da nikad ne razmišljate o ishodu treninga ili trke, pa čak i u životu. Krenite jer prvi korak, prvi zaveslaj ili prvi krug trke, su uvek najteži.

Šta je to najgore što se može dogoditi. Pa verovatno ništa. Ali zato najbolje što se može dogoditi jeste da otkrijete da ste vi sami sposobniji nego što mislite. Vaša želja da i samo završite nešto što ste započeli je dovoljan motivator za sebe. Na kraju ćete reći sebi ali i drugima da to i nije bilo tako teško kao što ste vi mislili.

Ono što je najbitnije jeste da nikad ne trebate čekati motivaciju da jednostavno dođe, pokušajte vi da je stvorite. Ne sutra, odmah sada. Budite najbolji mogući i pobedite sebe.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić