Kalendar takmičenja 2019

<<  <  December 2020  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

11258957
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
9581
24913
109333
10968868
77359
737495
11258957

04-12-2020 08:31
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

5 dokazanih razloga za temeljno praćenje treninga koji će vas učiniti odličnim plivačem

plivacki ciljevi

Svaki pojedinačan plivač maksimalno ulaže u usavršavanje tehnika plivanja, opsednuti su u pronalaženju kvalitetnog kupaćeg kostima, i konstantno razmišljaju o tome da budu najbolji u sportu koji vole. Ipak, većina plivača ne zna da ukoliko bi samo uzeli olovku i papir, mogli bi da maksimiziraju sve to vreme provedeno u vodi. Kada je u pitanju dostizanje veće brzine i usavršavanje tehnike plivanja, ne postoji jednostavniji način od ispisivanja treninga na papir.

Ovakav pristup ne samo da će Vam omogućiti veći osećaj odgovornosti i boljeg poznavanja činjenica koje se tiču vas i vašeg plivanja, već će vam, i dokazano omogućiti da usavršite svoju tehniku plivanja. u nastavku Vam pružamo 5 dokazanih razloga za temeljno praćenje treninga.

 

1. Zapisivanjem svojih ciljeva veća je verovatnoća da će te ih dostići

- Naši ciljevi imaju tendenciju da lebde u zavisnosti od kretanja struje naših misli. Tokom jednog dana smatramo da smo nepobedivi i da nam niko ne može ništa, a kao rezultat vizualizujemo i razmišljamo koliko daleko bi nas odveo naš talenat i posvećenost. Pa ipak nakon nekog narednog dana, nakon neuspeha na takmičenju ili treningu, naše nade i očekivanju isto tako brzo padaju i lako gubimo motivaciju.

Ispisivanjem vašeg treninga i krajnjeg cilja koji želite ostvariti sagledavate mnogo širu sliku a istraživanja su pokazala da ovi plivači i uopšte sportisti za čak 42% više bivaju uspešniji na svom putu postanka uspešnih sportista.

Kako da to uradite:

  • napišite svoje ciljeve koje želite da postignete tokom godine na parčetu papira i postavite ga na vidno mesto;
  • u nedelju uveče napišite svoje ciljeve koje želite da postignete do kraja nedelje;
  • provedite nekoliko minuta pre svakog treninga i ispišite 1-2 cilja koja želite postići upravo na tom treningu;

Znajte da svako od nas razmišlja o sjajnim stvarima koje bi želeli da postignu na plivanju, ali ukoliko ozbiljno razmišljate o njihovom postizanju, zapisaćete ih na parčetu papira i pratiti temeljno njihovo postizanje.

 

2. Bićete za dva puta uspešniji

Ukoliko postoji način koji bi udvostručio verovatnoću da postanete uspešniji da li biste ga preskočili?

Da li ste znali da su u istraživanju obavljenom nad preko 1.700 ljudi istraživači otkrili da su učesnici koji su unos hrane na dnevnom nivou pratili kroz sopstveni dnevnik na kraju izgubili dvostruko veću težinu u odnosu na one koji to nisu radili. To isto možemo da primenimo i na plivanje.

Ukoliko ispisujete kao što smo naveli dnevne, nedeljne i godišnje ciljeve u plivanju na parčetu papira, veća je verovatnoća da će te ih se pridržavati, postaćete iskreniji prema sebi, znaćete u svakom trenutku da li ste na dobrom putu, a verovali ili ne bićete makar dva puta uspešniji.

 

3. Preuzećete odgovornost za svoje plivanje

Činjenica da na kraju nedelje morate da ispišete neki novi zacrtani cilj, uticaće na vas da brže dostignete cilj koji ste već zapisali. Saznanje da sami merite svoj uspeh, nateraće vas da brže dostignete zacrtane rezultate jer će te ih sami biti svesni. Da li će vam zapisivanje ciljeva i rezultata na svakom treningu, u toku nedelje i godine doprineti da postanete najbolji plivač? Naravno da ne, ali će vam omogućiti da najbrže napredujete i da dostignet najbolje moguće rezultate za najkraće moguće vreme.

 

 4. Planiranjem treninga postoji veća šansa da ćete ga se pridržavati

Znajući da sve svoje rokove zapisujete, znači i da u svakom trenutku znate kako stojite sa zacrtanim ciljevima i koliko napredujete. Za neke plivače ovo može zvučati i zastrašujuće, ali istraživanja su pokazala da na ovaj način sportisti temeljnije izvršavaju svoje zadatke, motivisaniji su, i veća je verovatnoća da svoja sanjarenja pretvore u stvarnost.

Ovako ne zvuči dobro zapisan plan:

  • jednog dana ustaću iz kreveta, počeću da plivam brže, započeću i sa dodatnim usavršavanjem tehnika a kada osetim da sam spreman, isplivaću i svoje najbrže vreme.

Umesto nepoželjnih ciljeva koji vas neće odvesti nikuda, molimo vas da zapisujete realne i dostižne ciljeve:

  • ove nedelje pokušaću da redovno odlazim na treninge;
  • danas ću pokušati da otplivam 400m slobodnim stilom za to i to vreme;
  • ove godine ću pokušati da usavršim svoju tehniku leđnog stila i obratim veću pažnju na zaveslaje rukama koji nisu savršeni;

Njvažnije je da se konsultujete sa svojim trenerima i proverite šta to oni zapisuju i znaju o vama što i vama može biti od koristi kako bi adekvatnije postavili svoje ciljeve.

 

5. Pružićete sebi trenutnu i realnu motivaciju

Jedan od mentalno najizazovnijih aspekata u svakom sportu je strpljenje. Uporno treniramo i na svakom početku smo motivisani ali ukoliko posle par nedelja ne vidimo rezultate, brzo gubimo motivaciju i strpljenje. Na žalost, živimo u vremenu koje zahteva instant zadovoljstva,a sport bi u stvari trebao da bude pre svega usmeren na očuvanje i jačanje zdravlja, a tek potom na uspeh i karijeru koje naravno zahtevaju godine ulaganja i strpljenja. Rezultati su zato zapisani na papiru i treba da budu merljivi, naročito oni na dnevnom nivou, i ne moraju da se odnose samo na plivanje, već i na spavanje, ishranu itd. Na taj način bićete više usmereni na zacrtane ciljeve i većinu ćete uspeti da ostvarite, a najvažnije od svega bićete ponosni na sebe.

 

Savet

Ukoliko ste ozbiljni na svom putu da postanete ozbiljan sportista i plivač, zapisivaćete temeljno svoje ciljeve na papiru, zar to nije jednostavno?

Naš fokus i energija će biti uvek usmereni na stvari koje pratimo i merimo. Odaberite adekvatnu svesku, namenite je samo za plivanje, zapišite neke od ciljeva, pratite velike plivače, i konačno postanite plivač kakav ste oduvek želeli da budete.

 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić