Kalendar takmičenja 2019

<<  <  June 2019  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

2109475
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1926
6318
21573
2017234
152312
189409
2109475

19-06-2019 07:06
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Važne Novogodišnje odluke svakog plivača

plivacka rezolucija

Shodno približavanju Nove godine, ovo vreme predstavlja idealan trenutak za plivače da razmisle o celoj protekloj godini, sagledaju svoje uspehe i postave nove ciljeve. Svako od nas ima uspehe i padove. Donošenje Novogodišnjih odluka vam može pomoći da ostanete na pravom putu i zacrtanim ciljevima, a u nastavku ovog teksta želimo da vam ukažemo na neke od odluka koje bi svaki plivač trebalo da uzme u obzir.

1. Zdrava ishrana

Bez obzira da li se sportom bavite profesionalno ili ne, svako od nas ukoliko želi da bude zdrav mora da se pozabavi i zdravim načinom ishrane. Za sportiste je potreban veći unos kalorija nego za prosečnog čoveka koji se ne bavi fizičkom aktivnošću. Kako ne bi previše komplikovali, sve što je potrebno jeste da imati uravnoteženu i redovnu ishranu koja podrazumeva najmanje tri obroka u toku dana i makar jednu užinu. Trebali bi da unosite zdrave masti, proteine, složene ugljene hidrate i dosta voća i povrća. O zdravoj ishrani smo dosta pisali i u našem kutku ishrane. Ukoliko je potrebno porazgovarajte i sa svojim trenerom pa i sa nutricionistom kako bi dobili prave informacije o tome na koji način je najbolje prilagoditi ishranu.

2. Ostanite angažovani na plivačkim takmičenjima

Svako od nas na drugačije načine doživljava vreme pre takmičenja. Ne dajte da vas atmosfera, nervoza i treba ometaju u onome što najbolje radite. Slušajte savete trenera, bodrite drugare u svom timu, na vreme odlazite na takmičenja i uvek verujte u sebe.

3. Kvalitet je uvek važniji u odnosu na kvantitet

Ne zaboravite da je dobra tehnika plivanja uvek važnija od toga kolike brzine će biti vaši zaveslaji. Fokusirajte se na detalje. Obratite pažnju na slabe tačke i pokušajte da radite na njima. Zapamtite da sve što pokušavate novo da izvedete, uvek radite sporije, a potom kada ovladate njime pokušate da ga izvodite brže. To važi za svaku novu tehniku plivanja, zaokret, skok, okret ili bilo koji deo kojim trebate da ovladate.

4. Provedite vreme sa drugarima svog tima i van bzena

Zapamtite da sa članovima svog tima predstavljate jednu malu sportsku porodicu i znajte da će vas oni razumeti bolje od svih. Vi i članovi vašeg tima trebali bi koristiti jedni druge kao resurse za savete, ohrabrenja i prijateljstvo.

5. Više spavajte

Oporavak je ključni deo procesa trening i takmičenja koji se često zapostavlja. Vaš mozak i telo moraju da imaju adekvatan odmor ukoliko želite da vaši nastupi uvek budu n visokom nivou.

6. Trenirajte svoj mozak

Možda ste fizički već i dovoljno spremni za velika takmičenja ali da li ste spremni i mentalno? Plivanje često izgleda kao mentalna igra kada je u pitanju priprema i verovanje u samog sebe. Izdvojte malo vremena u mentalnu pripremu kako bi pred svako takmičenje bili sigurni u sebe, kako bi izbegli tremu i pružili maksimum u dostizanje željenog cilja.

 7. Vođenje evidencije treninga i takmičenja

Bez obzira što treneri vode evidenciju vašeg plivanja, savetujemo vas da imate pored sebe notes u koji ćete voditi i sami dnevnik plivanja. Dnevnik će vam pomoći da razmislite o vašem napretku i budete svesni napretka i oblasti koje bi mogli da popravite.

8. Razmislite, ne reagujte

U redu je biti uznemiren zbog loše trke. Iako su ovakve vrste emocija normalne, uvek je potrebno da sa trenerom i sami sa sobom razumete zašto je određena trka bila loša. Iz svakog nrednog takmičenja veoma je važno da razumete šta bi možda trebali da promenite kako bi na sledećoj trci bili uspešniji ili postigli bolje vreme.

9. Delite svoje znanje

Znajte da ima puno mladih plivača koji bi imali velike koristi od vašeg znanja i iskustva. Razgovarajte sa njima, pružite im potrebne informacije, stečena znanja i iskustva, ali isto tako prenesite im informacije o problemima kroz koje ste vi prošli i na koji način ste ih rešili.

10. Zabavite se

Nezaboravite na sportske uspehe tokom protekle godine. Trudili ste se i naporno radili, svakako pokušajte da budete još uspešniji tokom naredne godine ali bez obzira šta radili najvažnije je da uživate u tome i da se dobro zabavite.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić