Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  April 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112
161718192022
23242526272829
30      

Važno obaveštenje


Važno obaveštenje vezano za 73. rođendan kluba

Poštovani roditelji, 21.04. održaće se miting "Sve prolazi Zvezda traje"u Beogradu. Molimo Vas da ukoliko želite da ugostite svoje male plivače iz drugih klubova i prijavite na listu domaćina za učestvovanje na mitingu, da nam se javite na telefone kancelarije kluba ili putem emaila. Stojimo Vam na raspolaganju.

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

340827
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
4363
5100
14009
308177
123503
132640
340827

25-04-2018 10:40
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Da li je samo redovno treniranje dovoljno da postanete savršeni plivači

treningom do savrsenstva

Redovno treniranje i sticanje iskustva kroz praksu je svakako nezaobilazna stvar u svakom sportu. Većina nas naporno radi, sluša instrukcije svog trenera i prati svaki pojedinačan detalj. Ali ukoliko izuzmemo uloženi napor, koliko vas je zaista fokusirano na ono što radi i da li razmišljate o svakom pojedinačnom pokretu ili se trudite samo da zadovoljite svog trenera i svoje roditelje?

Naporan rad je odličan i pomoći će vam u mnogim stvarima u životu, međutim ukoliko želite da dostignete najveći stepen performansi i uspeha, i na dan takmičenja da se pokažete u najboljem svetlu, potrebno je i da se ciljno fokusirate na zadati napor. To jednostavno znači da morate i mentalno biti uključeni, a ne da automatski ponavljate ono što se od vas traži nadajući se da ćete se jednog dana probuditi i ustati iz kreveta i automatski "otključati" neki novi nivo brzine ili tehnike na kojima radite. Na žalost, ovo nije još jedna igrica koju možete odigrati na svom računaru ili mobilnom telefonu, već pravi život gde se za uspostavljanje savršenosti traži dobar plan, još bolja organizacija i dobra psihofizička usklađenost tela i uma.

 

 Kako poboljšati i uskladiti telo i um

U nastavku ovog teksta pružamo vam uvid u nekoliko pitanja koja bi trebali postaviti sebi, a koja će vam pomoći da iskristališete svoj napor i fokus tokom treninga.

1. Da li koristite praksu da dostignete brzinu plivanja iz svojih snova?

- Ponavljamo, nije dovoljno da samo odete do bazena i da naporno radite. Puno ljudi radi na sličan način ali nema dovoljno uspeha. Da bi dostigli "neverovatne" brzine u tehnici plivanja koju koristite morate se zapitati da li ste:

  • radili na usavršavanju tehnike disanja;
  • radili na usavršavanju zaveslaja;
  • radili na usavršavanju tehnike starta;
  • radili na usavršavanju okreta.....

Jednom kada na sebe pogledate objektivnije i shvatite koje su prednosti a koje mane vašeg plivanja, moćićete sa sigurnošću da poradite na slabijim tačkama i da budete sigurni da ćete već na sledećem takmičenju biti značajno brži i bolji nego što je to bilo ranije.

2. Da li posle svakog treninga uradite osvrt na to kakvi ste zaista bili?

- Da li ste nekad razmišljali posle treninga kakvi ste vi zapravo bili, gde su stvari išle uzbrdo a gde nizbrdo, i da li postoji određena stvar koja vam naročito pravi problema. Procena i dodatan osvrt na svaki vaš trening pružiće vam šansu da svoje provedeno vreme na bazenu i uloženu energiju maksimizujete tako da tačno znate na čemu treba obratiti pažnju.

3. Da li radite zaista dovoljno naporno na treningu?

- Znate i sami da stvari mogu vrlo lako izmaći kontroli ukoliko vaša razmišljanja na treningu nisu usmerena na plivanje već na potpuno desete stvari, a da kada konačno dođe taj dan takmičenja vi budete potpuno uplašeni jer tada kada je trebalo misliti na plivanje vi ste razmišljali o nečemu potpuno drugom. U realnom svetu mi smo "ranjivi", ospednuti najrazličitijim stvarima ubeđujući sebe da nikada nećemo uspeti, a da je naša konkurencija sigurno agresivnija i jača. Ono što želimo od vas jeste da svaki pojedinačan trening posmatrate ozbiljnije, usvojite trkački način razmišljanja i na pravi način testirate svoje sposobnosti koje su sigurno velike. Iako je nemoguće da iskopirate odruženje na takmičenu sa okruženjem na treningu, redovno bi trebali o tome da razmišljate i potrudite se da se nosite sa svim pritiscima koji dolaze.

 

Savet

1. Suočite se sa problemima koje imate na treningu, jer ukoliko to ne učinite oni će biti još i veći na takmičenju. Pokušajte da otkrijete sa svojim trenerom gde se kod vas nalaze mogućnosti za poboljšanje i šta bi trebalo učiniti;

2. Uzmite parče papira i upišite sve što želite da postignete plivanjem. Na primer. "Želim da budem brži", "Želim da poboljšam svoju tehniku","Želim da usavršim start ili okret" itd. Možete napisati nekoliko različitih poboljšanja koje želite da ostvarite i lagano i sigurno pokušajte da ih savlađujete;

3. Teško je biti objektivan, pa vam savetujemo da sednete sa svojim trenerom i potražite realnu procenu vašeg plivanja. Zaboravite na svoj ego, budite dobri slušaoci i verujte svom treneru jer on zna šta je za vas dobro;

4. Napravite dnevnik svog plivanja i redovno zapisujte posle svakog treninga vaše utiske i komentare. To ne znači da bi trebali da pišete broj ponavljanja, vreme i serije jer te podatke već vode vaši treneri. Vi bi trebali da se pozabavite ključnim stvarima kao što su tehnika, zaveslaji, okreti itd. Zapamtite, u zavisnosti koliko dobro usavršite sve pojedinačne stavke koje se tiču uspešnih plivača, toliko ćete i zaista biti dobri.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić