Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  October 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

1030898
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2626
3136
22475
990330
90634
89128
1030898

21-10-2018 18:55
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Zašto plivate brže na treningu nego na takmičenju

plivati brze trening ili takmicenje

Ne postoji trenutak koji više plaši plivače nego kada nisu u mogućnosti da iskoriste sposobnosti i talenat kada je to najvažnije. Kada vaši rezultati koje ostvarujete ne odgovaraju vašem treningu i trudu, teško je da ne doživljavate najrazličitije strahove i sumnje u sebe. Počinjete da razmišljate o tome da nikada nećete postati uspešan plivač i da je možda najbolje da odustanete od svega. Dvostruko uznemirujuće može biti kada niste u stanju da utvrdite razlog ovakvog dešavanja, čineći da se osećate kao da vi u stvari i ne zaslužujete da budete plivač.

Trening i takmičenje

U ovom delu želimo sagledati glavne razlike između plivanja na treningu i plivanja na takmičenju. Glavna razlika koju odmah možemo da navedemo je pritisak. Vaša tehnika sigurno nije drugačija, voda se svakako ne razlikuje, a čak je i dužina bazena potpuno ista. Ono što je u stvari najvažnije jeste da vaše fizičke sposobnosti moraju biti u zenitu. Glavni razlog poteškoća u nastupu na takmičenju je što pred takmičenje i suviše razmišljate o svemu što će se dogoditi na njemu, tako da mentalnu energiju uludo trošite i niste fokusirani. Kako bi se izborili sa tim trebali bi da pratite plivače koji:

- se fokusiraju striktno na ono što rade u jednom trenutku, ne razmišljaju mnogo o onome što se dešava pored njih i znaju da na mnoge stvari ne mogu da utiču ali svakako veruju sebi i sopstvenim sposobnostima i znaju da ono što su učinili na treningu mogu svakako i na takmičenju;

- se vode rezultatima a ne samom ishodu, plivači koji žele da pobede sebe a ne druge. Plivač koji ispred sebe zacrta rezultat koji želi da osvoji i traga za njim, a ne o tome šta će mu neko reći na kraju takmičenja ili da li će zadovoljiti nečija očekivanja.

Šta se može dogoditi ukoliko prilagodite svoje mentalne sposobnosti od plivača koji je usmeren na ishod u plivača koji je fokusiran na sam proces.

1. Stres i anksioznost opadaju

- Ukoliko prihvatite samo one stvari koje možete kontolisati, vaše zagrevanje, svakodnevna rutina i način ponašanja pred takmičenje će biti uvek isti bez obzira da li plivate pred svojim drugarima i trenerom ili pred roditeljima i pred većom publikom. Fokusirajući se na stvari u kojima imate moć, ulazite u stanje mira i kompletnog samopouzdanja koje nestaje ukoliko se uhvatimo u koštac razmišljanja šta sve može krenuti pogrešno.

2. Spoljašnji pritisak postaje manji

- Ljudi su takva bića da se veoma često opterećuju neverovatnim količinama paralizujućeg pritiska. Najveći problem takmičenja je što želite da zadovoljite mnogo ljudi oko sebe i da se pokažete u pravom svetlu a razmišljajući o previše činioca gubite fokus na tehniku i samo plivanje. Poslušajte nas, ne razmišljajte o rezultatima, i fokusirajte se samo na one činioce koji će vam omogućiti da tačno otplivate trku.

3. Fokusiranje na jednu stvar u samom procesu

- Veliki susreti su obično jako frustrirajući i mentalno i fizički. Ukoliko više dana zaredom imate takmičenje sigurni smo da ima mnogo vas koji čak i ne spavaju razmišljajući konstantno o istom. Ono što bi zaista trebali da uradite jeste da razmišljate o svojoj tehnici, skoku u vodu ukoliko se ne počinje iz vode, zaveslajima i rečima vašeg trenera koji je uvek tu da vam pomogne i ulije nadu.

4. Uživaćete u takmičenju mnogo više

- Plivač koji je orjentisan na proces zna da je svako pojedinačno takmičenje u stvari korak da se postane još bolji i nauči nešto novo. Zamislite da konstantno na svakom takmičenju razmišljate na sledeći način: "Ukoliko ne pobedim i budem prvi moj život je završen i više nemam šta da tražim u plivanju."Zapravo bi trebali da uživate u svakoj prilici da budete deo jednog tima i učestvujete na takmičenju a potom da se opustite i probate da dostignete svoj rezultat sa treninga.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić