Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  February 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
1213141516
19202122232425
262728    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

074798
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
239
630
3998
65767
18867
24082
74798

24-02-2018 07:54

Proverena vežba koja će omogućiti da pobedite konkurenciju

 skok u vodu slobodni stil

Startni blok, signal za početak, skok u vodu i ronjenje.

Svi znamo šta bi trebalo raditi prilikom pripreme za kraul ili slobodan stil u plivanju. Međutim najčešće provodimo i najmanje vremena za tu pripremu i zapostavljamo je iako je veoma važna. Nažalost za mnoge plivače sama priprema na startnom bloku je još jedna misao koju bi trebalo zanemariti. U ovom tekstu obljasnićemo vam zašto je to u stvari loše za vas.

Brži, eksplozivniji početak može vas odbaciti na ranije vođstvo u trci, pružiti dodatni pogon kao i motivaciju. Rećićete da je dovoljno da pažljivo osluškujete pištaljku i da na njen znak uskočite u vodu, ali da li je to zaista toliko jednostavno. Istraživanja su pokazala da brzina uskakanja u vodu se ne može meriti u odnosu na praćenje rastojanja, ulaznog ugla u vodu, rastojanja prilikom odbacivanja i naravno samog proboja vode prilikom ulaska. Skokove možete vežbati i na suvom naskakanjem na uzvišeno tlo, sve sa ciljem kako bi poboljšali početne performanse i stvorili mogućnost da budete među prvima na cilju ako ne i prvi. Međutim čak i to nije dovoljno. Kako bi sve ovo imalo nekog smisla moramo obratiti pažnju i na horizontalnu brzinu odnosno tempo kako bi ispratili celu trku u istom stilu, odnosno kako se ne bismo premorili i pre vremena.

Urađena istraživanja

Istraživači su odabrali grupu od 10 takmičarskih plivača kojima su dali program u trajanju od devet nedelja koji je podrazumevao pliometrijske vežbe. Pliometrija uključuje najrazličitije vežbe koje uključuju skokove, poskoke, naskoke itd. Tokom trajanja od dva meseca koji su usledili, naša druga ispitna grupa nije obavila ni jedan jedini sličan pliometrijski trening.

Rezultati

Plivači koji su izvodili pliometrijske vežbe povećali su sposobnost proizvodnje horizontalne sile za 7%, a povećanje horizontalne brzine za 16%. Ova nestvarna količina snage i brzine, kada se uzme u obzir relativno kratak period vremena treninga na suvom koji podrazumeva pliometriju, svakako će vas naterati na razmišljanje da i sami pokušate nešto slično. Istraživači su takođe pokazali da ovakva vrsta treninga koja uključuje i koncentraciju predstavlja svakako bolje rešenje od običnih naskoka na uzvišeno tlo.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić