Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  April 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112
161718192022
23242526272829
30      

Važno obaveštenje


Važno obaveštenje vezano za 73. rođendan kluba

Poštovani roditelji, 21.04. održaće se miting "Sve prolazi Zvezda traje"u Beogradu. Molimo Vas da ukoliko želite da ugostite svoje male plivače iz drugih klubova i prijavite na listu domaćina za učestvovanje na mitingu, da nam se javite na telefone kancelarije kluba ili putem emaila. Stojimo Vam na raspolaganju.

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

355706
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
720
6777
28888
308177
138382
132640
355706

27-04-2018 08:49
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Vraćanje u formu nakon praznika

vracanje u formu plivanje

Bez obzira da li su letnji ili novogodišnji praznici, mali predah je svakako neophodan radi većeg druženja sa porodicom i prijateljima, dužeg spavanja, a za pojedine sportiste ta pauza može biti itekako slatka i slasna jer se na meniju obično mogu naći i dosta đakonija. Svakako je veoma važno da obratite pažnju na prejedanje jer vam suvišni kilogrami svakako nisu potrebni a i teže ćete ih se kasnije otarasiti. Kako ne bi ispali iz svoje forme i kako bi se brzo vratili u istu u nastavku teksta vam pružamo nekoliko saveta koji će vam u tome pomoći. Mnoge pauze mogu biti kratke i čak prijatne, ali postoje trenuci kada one mogu biti i duže, a proces povratka na bazen i plivanje tada može biti težak i frustrirajući.

1. Postepeni proces povratka

- U zavisnosti od toga koliko dugo ste pauzirali od plivanja, morate da znate da ponekad ukoliko je taj proces bio duži, morate postepeno privikavati svoje telo na plivanje i da dužine ili možda brzina kojom ste nekad plivali neće biti iste. Fokusirajte se na svakodnevni proces vraćanja u formu, slušajte svog trenera i verujte sebi.

2. Trenirajte za kvalitet a ne za kvantitet

- Skoro svi plivači prilikom vraćanja na treninge nakon dužih pauza žele odmah da uskoče u bazen i plivaju istim intenzitetom kao nekad. Nažalost u većini slučajeva nakon dužih pauza to nije moguće. Prvih nekoliko nedelja usredsredite se na svoju tehniku i vraćanje snage i izdržljivosti u mišićima. Iz dana u dan postepeno povećavajte intenzitet i već posle nekoliko treninga povratićete svoju teškom mukom stečenu snagu i brzinu.

3. Budite strpljivi

- U zavisnosti od dužine odmora morate poraditi ne samo na fizičkoj spremi već i na mentalnoj snazi koja će vam pomoći da u svemu istrajete. Zapitaćete se da li ćete više ikad plivati kao nekad, da li ćete uspeti povratiti snagu, brzinu i izdržljivost. U svemu tome mentalna snaga vam može dosta pomoći. Zapamtite da i vaši mišići imaju memoriju i da pamte. Sve što im treba jeste malo podsećanja ali i vaše upornosti jer se ništa ne može uraditi na samo jednom treningu. Postavite zajedno sa svojim trenerom dugoročne ciljeve i radite na njima sve dok ne budu osvojeni. Budite strpljivi i konstantno verujte u sebe.

4. Ishrana

- Očigledno je da pravi odmor treb da bude i prilika za opuštanje. Međutim ukoliko pratite jednostavne savete, možete ublažiti štetu koja može nastati u vašem organizmu ukoliko se prejedate i unosite velike količine ugljenih hidrata (šećera). U redu je dnevno pojesti parč čokolade ili torte koju su vaša mama ili baka napravile. u redu je da pojedete i parčesvinjskog mesa, pite i ostalih slasnih zalogaja koje inače ne bi trebalo često da unosite u sebe. Ali vam predložimo da to svakako ne činite tokom svakog dana, i da kad god možete slatkiše zamenite voćem, a gazirane i ostale sokove koji nisu ceđeni zamenite limunadom, ceđenim voćem ili vodom koja j neizbežna kada je osvežavanje u pitanju.

Savet

Najvažnije je da uživate u svojim praznicima, budete sa svojom porodicom i prijateljima, a forma, brzina, tehnika, izdržljivost i sve ostale komponnte koje prate plivanje doćiće na svoje ukoliko verujete sebi i ukoliko ste strpljivi.

 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić