Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  July 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  910111213
16171819
2324252627
3031     

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

701374
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
1785
2963
9991
672642
60204
103674
701374

19-07-2018 15:17
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Koristi od plivanja

koristi od plivanja

Plivanje je najkompletnija telesna vežba. Biti aktivan plivač znači – pomoć da se osećate bolje i da duže živite. Poboljšava vaše raspoloženje i pomože vam da bolje i zdravije spavate. Plivanje će vam pomoći da kontrolišete svoju težinu tela i omogućava vam poboljšanje celokupne koordinacije tela. U vodi sagorevate dvostruko više kalorija nego vežbama na suvom, a pola sata u vodi je kao dva sata vežbanja na suvom. Plivanje je samim tim zabavna, bezbolna aktivnost i nećete uopšte primetiti da se znojite.

Često ćete čuti kako se kaže da je plivanje najbolji vid vežbanja. Ali šta je to što plivanje čini tako izvrsnim načinom da jedna osoba postane i ostane aktivna?

Razlozi zašto skočiti u vodu i zaplivati, dosta su jasni:

- 30 minuta neprekidnog plivanja u stazi sagori preko 200 kalorija – dakle preko 400 u jednom satu.

- Svako plivanje koje vas podstiče na jače disanje računa se kao «umerena» aktivnost. Čak i kada odete na more ili uđete u bazen koji je plitak, koračanje u vodi vam iziskuje nekakav napor, tako da u većini vremena dok ste u vodi vi zapravo radite. Ali zapamtite da, čavrljanje negde u kutku plićaka razvija samo mišiće lica.

- Vežbanje u vodi omogućava različiti nivo težine vežbi - što omogućava vežbanje svima - od početnika do profesionalnih sportista.

- Pored toga što voda omogućava veću elastičnost tokom vežbanja, vežbanjem u vodi troši se i više kalorija nego kada upražnjavate klasično vežbanje.

- Ako ste početnik - ne morate nabavljati skupu opremu za vežbanje – dovoljno je da odete na bazen.

- Obzirom na veći otpor koji prilikom vežbanja pruža voda – zaštićeniji ste od povreda dok vežbate.

- Pošto su Vaši mišići okruženi vodom - dok trenirate na ovaj način istovremeno upražnjavate i hidromasažu.

- Ako vežbate na zatvorenom bazenu - imate mogućnost treninga tokom cele godine, a tokom leta ovo je idealna prilika da se osvežite.

- Kada vežbate u vodi Vaše opterećenje iznosi svega 50% od Vaše celokupne telesne težine. Zbog ovoga je ovaj vid vežbanja mnogo lakši od drugih.

- Vežbanje u vodi jača mišićnu masu i omogućava veću fleksibilnost tela.

- Pošto se vežbanjem u vodi oslobađate stresa i napetosti – optimističniji ste i ostaje vam više energije za obavljanje svakodnevnih poslova.

Početi plivati je lakše nego i što možete pretpostaviti. To je sport koji se može upražnjavati u bilo kom dobu života, a onima koji ga upražnjavaju omogućiće zabavu, fitnes, rekreaciju itd. Veliki izazov doneće onima koji ozbiljno pristupaju plivanju i žele postati najbolji kroz takmičenja i dobro struktuirani razvojni put. Plivanje je odličan način kako da budete aktivni tokom celog života. Plivanje će vam omogućiti kompletno zdravlje tela: 

-  jake kosti i mišiće,

- zdravo srce, pluća i vene

- pospešuje koordinaciju, balans, držanje i fleksibilnost

- smanjuje rizik od prekomerne težine

- smanjuje rizike od kasnijeg razvoja srčanih oboljenja, karcinoma i diabetesa (tipa 2, po nekim istraživanjima, je u zabrinjavajućem porastu kod adolescenata).

- Onima koji se bave plivanjem, omogućava dragocene životne sposobnosti, kao npr. Postizanje ciljeva, disciplinu, prijateljstvo i pripadnost, timski rad, i najveću očiglednu korist, sposobnost da potencijalno spasu život osobi ako se suoče sa problemom utapanja i pomognu nekome u datom problemu.

- Svako se može uključiti u program plivanja, nebitno na kojem je nivou poznavanja plivačkog sporta. Mesta će se uvek naći kako za rekreativce tako i za one koji žele da se bave takmičarskim plivanjem. Kao i u svakom sportu najbitnija je želja za plivanjem, volja za treninzima i upornost.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić