Kalendar takmičenja 2019

<<  <  December 2020  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Aleksandra Beserovac
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

11195310
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
13712
31974
45686
10968868
13712
737495
11195310

01-12-2020 15:41
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 060/5057980
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

upis novih clanova 2019

Saveti za jačanje imuniteta ishranom tokom pandemije Korona virusa

ideal diet food

Konzumiranje zdrave hrane je veoma važno u svakom trenutku i za sve uzraste jer ono što unosimo u sebe može ojačati naš imuni sistem i pomoći mu da se uspešno izbori i oporavi od brojnih mikroba. Iako za sada nijedna vrsta hrane, nije u mogućnosti da nas uspešno zaštiti od virusa Korona, postoje brojna istraživanja koja potvrđuju da je zdrava ishrana veoma važna i da nam ipak može pomoći i to u smanjenju verovatnoća nastajanja brojnih drugih zdrastvenih problema koja podrazumevaju gojaznost, srčane bolesti, dijabetes, neke vrste raka itd. 

Saveti zdrave ishrane

 1. Unosite raznovrsnu hranu uključujući integralne žitarice, mahunarke, voće i povrće

- Svakodnevni unos mešavine integralnih žitarica kao što su integralni pirinač, ovas, cela zrna pšenice, raž, kukuruz i mahunarke poput sočiva, pasulja sa dosta svežeg voća i povrća omogućiće vam sasvim dovoljno vitamina, minerala i hranjivih sastojaka na dnevnom nivou.

2. Smanjite unos soli na 5 grama na dnevnom nivou

- Kada pripremate hrane u redu je da koristite začine, ali je poželjno da smanjite upotrebu slasnih i masnih soseva koji sami po sebi sadrže već dosta soli. Umesto soli probajte da eksperimentišete sa osušenim biljem i prirodnim začinima koji će hranu podjednako učiniti ukusnom a mnogostruko zdravijom. Proverite etikete na proizvodima i birajte one sa nižim sadržajem natrijuma.

3. Unosite umerene količine masti i ulja

- Masti životinjskog porekla sadrže holesterol i pretežno zasićene masne kiseline i treba ih unositi umereno. U biljnim uljima preovlađuju pretežno nezasićene masne kiseline. Hladno ceđena ulja ne sadrže trans masne kiseline što znači da u njima nema holesterola. Najbolje bi bilo koristiti životinjsku mast za pečenje, dok prženje na ulju treba izbegavati. Birajte mleko i mlečne proizvode sa smanjenim udelom masti. Izbegavajte prerađenu, brzu i prženu hranu u dubokom ulju koja najčešće sadrži industrijski proizvedene trans masti. Pokušajte kuvati na pari za promenu.

4. Ograničite unos šećera

- Možemo slobodno reći da se šećer nalazi maltene u svemu što volimo da jedemo a obuhvata voćne i gazirane sokove, aromatizovane vode, energetska i sportska pića, kafe za poneti, naravno svi mogući slatkiši od čokolada, bombona, krofna, sladoleda itd. Opšta preporuka je da se unosi sveže voće, a da se naročito deci ograniči unos šećera koji može dovesti do čak i ozbiljnijih problema sa težinom koja se kasnije mnogo teže skida i kontroliše. Generalno se so i šećeri ne trebaju dodavati već gotovoj pripremljenoj hrani deci uzrasta ispod 3 godine.

5. Ostanite hidrirani

- Dobra hidratacija odnosno dovoljan unos vode tokom dana je ključan za optimalno zdravlje. Kad god je dostupna i sigurna za konzumaciju, voda iz slavine je svakako najzdravije i najjeftinije piće. Sipajte čašu vode i nacedite limun, pomorandžu ili bilo koje drugo voće i dobićete zdrav zaslađeni napitak.

 

Kako bi trebali da perete voće i povrće tokom pandemije virusa Kovid i kako da ga transportujete

Pre pranja voća i povrća dobro operite ruke sapunom. Voće i povrće dobro operite u svežoj vodi kako ste ga i do sada prali. Kada su u pitanju torbe i kese u kojima se pakuje voće i povrće, do sada nisu zabeleženi slučajevi da je virus Kovid prenet sa njih na čoveka.

 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić