Kalendar takmičenja 2019

<<  <  June 2019  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

2109758
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2209
6318
21856
2017234
152595
189409
2109758

19-06-2019 07:56
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872 (trenutno nije u funkciji)
Privremeni fiksni telefon: 011/4033-965
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Zavolite doručak kao najvažniji obrok u toku dana

zdrav dorucak plivaca

Bez obzira da li idete u školu, roditelj ste ili ste u penziji, doručak kao prvi obrok u toku jednog dana podjednako je važan za svakoga. Većini osoba današnjeg vremena prepunom obaveza i briga, doručak se uglavnom preskače ili u gorem slučaju zamenjuje kafom i cigaretom i na takav način nesvesno šteti organizmu.

Studije su pokazale da osobe koje preskaču doručak kasnije više jedu u toku dana, a naročito tokom večernjih sati i na takav način utiču na povećanje viška kilograma. Pored toga, istraživanja su pokazala da preskakanje doručka negativno utiče na kardiovaskularni sistem i pojavu lošeg holesterola. Međutim to nije sve. Ono što je zapravo najvažnije, jeste da izbegavanjem doručka pogoršavamo stanje naše koncentracije i budnosti. Ono što se u stvari dešava jeste da je mozak nakon višečasovnih sati sna u stanju hipoglikemije (pad šećera u krvi), tako da su mu za ponovno pokretanje i normalno funkcionisanje potrebni ugljeni hidrati. Naučnici su dokazali da obroci u jednakim vremenskim intervalima, a naročito izjutra, pomažu mozgu da pošalje signal vašem telu da ne čuva i ne skladišti kalorije u obliku masti (kada gladujete u toku dana ili preskačete obroke, što naročito važi za jutarnje sate), već da ih iskoristi za pravljenje energije. Od trenutka kada zaspite i vašeg poslednjeg obroka do trenutka kada ustanete i unesete prvi obrok u toku dana može proći od 8-12 sati, u zavisnosti od toga koliko spavate. Kada ustanete vaš organizam je u stanju gladovanja i usporavanja metabolizma. Međutim kada doručkujete, vi bukvalno omogućavate priliv dodatne energije i ubrzavate metabolizam. Iako niste gladni ili nemate potrebe za doručkom, to ne znači da on nije potreban vašem organizmu. Čak i obrok u obliku vaše šake koji može da podrazumeva koštunjavo voće za doručak će uticati pozitivno na vaš apetit. Nakon samo 2-3 nedelje vaš organizam će se prirodno "resetovati", a vi ćete postajati gladni izjutra.

Da li ste znali da se prilikom metaboličkih procesa stvaraju otpadne kiseline koje izazivaju “zakišeljavanja” tkiva  i  postaju podloga za razvoj  bolesti. Organizam pak poseduje bazne zalihe koje su pravo bogatstvo tela u borbi protiv bolesti. Sva unesena hrana tokom dana i svi doživljaji (fizički, emotivni, duševni) odražavaju se na pomeranje acido-bazne ravnoteže u jednom ili drugom pravcu. Samim tim čovek može malim promenama ishrane i načina života da sam utiče na smanjenje ovih otpadnih kiselina i utiče na povećanje baznih zaliha i održava time zdravlje i vitalnost.

Veoma brzo možete uočiti koristi od doručka kao što su:

  • viši nivo hemoglobina;
  • smanjena količina šećera u krvi i poboljšana funkcija tiroidne žlezde;
  • smanjen rizik od infarkta;
  • ubrzaniji metabolizam i smanjena mogućnost kasnijeg prejedanja i povećanja viška kilograma.

S obzirom da vrlo malo porodica u Srbiji ima dosta vremena tokom jutarnjih sati da sprema svoj doručak, pružamo vam uvid u neke jednostavne recepte koje svako od vas može iskoristiti kako bi unapredio svoje zdravlje:

  1. - 4 supene kašike muslija, čaša mleka, banana, mleveno laneno seme i cimet;
  2. - Jedno umućeno jaje, tost i pola šolje svežih borovnica;
  3. - Sendvič sa niskomasnom pavlakom, šunkom i zelenom salatom ili paradajzom, čaj ili jogurt;
  4. - Sendvič od integralnog hleba sa tunjevinom, piletinom ili ćuretinom, sa puno salate u njemu;
  5. - Kajgana od 3 belanca i jednog žumanca, 50g mladog ili manje masnog sira, tost i paradajz ili neka salata;
  6. - Palenta oko 3 pune supene kašike, sa 50g mladog sira, šolja jogurta, parče šunke;
  7. - Pekara (povremeno) – bilo koji komad integralnog peciva sa šoljom jogurta;
  8. - Čaša jogurta, banana ili neko drugo drugo voće, 3 kašike plazme, sve sastojke umutiti u blenderu;
  9. - 3 kašike ovsenih pahuljica, šaka suvog grožđa i koštuničavih plodova sa jogurtom ili mlekom;
  10. - Proteinski šejk sa komadima voća po izboru, čaša mleka, jogurta ili vode;

Ovde su samo neke od kombinacija zdravih i brzih obroka koje možete pripremiti za doručak. Želimo vam zdrav početak dana i prijatan doručak

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić