Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  July 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  910111213
16171819
2324252627
3031     

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

707532
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2172
2885
16149
672642
66362
103674
707532

21-07-2018 17:21
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Važnost doručka

vaznost dorucka

Kao plivači, mnogi od Vas kreću sa treningom rano izjutra. Nažalost, mnogi od Vas uglavnom teže ustaju ujutru i često žure na svoje aktivnosti vezane za školu ili trening i često i ne razmišljate o samom doručku. Međutim, verovali ili ne, doručak je najvažniji obrok u toku dana i svakako utiče na vaše dnevne aktivnosti. Zdrav i obilan doručak bi trebao da uključuje cele žitarice, voće, povrće i mlečne proizvode (nemasno mleko, mladi sir, jogurt...). Doručkovanje je navika koju što pre trebate usvojiti ukoliko već niste.

Istraživanja su pokazala da deca koja redovno doručkuju imaju bolju pažnju u školi, bolje slušaju i dobro su koncentrisana. Drugim rečima, ukoliko ne doručkujete dovodite sebe i svoj organizam u nezavidan položaj, jer smanjujete potreban unos vitamina i minerala ujutru i sposobnost obavljanja treninga.

Tokom sna organizam miruje i dugo vremena je bez hrane, nakon dobrog sna potrebna mu je energija za nove aktivnosti. Doručak predstavlja način dopune organizma energijom pre treninga i vežbanja. Omogućiće Vam odlaganje zamora prilikom treninga ili takmičenja. Unosite namirnice koje se brzo vare kao što su razna integralna peciva, voće ili 100% voćne sokove (bez dodatnih zaslađivača i konzervansa), zatim mleko sa malo masnoće i druge mlečne proizvode sa malo masnoće.

Odmah nakon treninga trebali bi pojesti svoju prvu užinu koja će Vam pružiti oporavak. Pošto ste iscrpeli vaše rezerve ugljenih hidrata (energije za telo koja dolazi od hleba, testenine itd.) morate ih dopuniti. Za tu užinu možete uzeti takođe nemasno mleko (može i malo čokoladno mleko), sok, možete uključiti mali sendvič sa puterom od kikirikija, jaja, belo meso, bananu, voćni jogurt itd. A sve sa ciljem da povratite izgubljene ugljene hidrate i oporavite vaše telo od treninga.

 

Šta izbegavati za doručak i ostale obroke?

 

Složili smo se da je doručak najvažniji obrok u danu, ali nismo napomenuli da postoje namirnice koje mogu uticati i negativno na vaš učinak na treningu i treba ih što je više moguće izbegavati. Svakako treba da izbegavate jednostavne ugljene hidrate (beli hleb, tost, čips, čokoladu i ostale slatkiše) iz razloga povišenja šećera u krvi a s obzirom da naše telo teži homeostazi ovu vrstu hrane pretvoriće u masti, a time ćete vi ponovo osetiti glad i verovatno težiti da uzmete još ovakve hrane i na taj način uticati pogrešno na vaš organizam. Da bi izbegli ovu grešku najbolje je da konzumirate (zobne pahuljice, integralna peciva, nemasne mlečne proizvode kao izvor kalcijuma i potrebnih proteina).

Ukoliko želite da obogatite svoj obrok za doručak možete dodati neko sušeno voće koje je sjajan izvor vlakana i orašaste plodove koji sadrže vitamin E, omega 3 masne kiseline (štite srce, poboljšavaju razliku dobrog holesterola u krvi) ali i sušeno voće i orašaste plodove treba uzimati sa pažnjom jer imaju dosta kalorija.

Biće nam drago ako smo Vas barem malo ubedili o važnosti doručka i nadamo se da ćete ga nadalje sa radošću konzumirati, navijte Vaš budilnik 10 minuta ranije i uspećete da lepo doručkujete, a samim tim i Vaše telo će biti zahvalno. 

 

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić