Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  April 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112
161718192022
23242526272829
30      

Važno obaveštenje


Važno obaveštenje vezano za 73. rođendan kluba

Poštovani roditelji, 21.04. održaće se miting "Sve prolazi Zvezda traje"u Beogradu. Molimo Vas da ukoliko želite da ugostite svoje male plivače iz drugih klubova i prijavite na listu domaćina za učestvovanje na mitingu, da nam se javite na telefone kancelarije kluba ili putem emaila. Stojimo Vam na raspolaganju.

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

330777
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
3959
3487
22600
269246
113453
132640
330777

23-04-2018 21:21
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Zašto bi trebali da jedete banane

zasto bi trebali da jedete banane

Banane sadrže tri prirodna šećera: saharoza, fruktoza i glukoza u kombinaciji sa vlaknima. Ono što je najbolje kod banane kao voća jeste činjenica da pruža trenutnu, održivu i značajnu energiju organizmu. Istraživanja su pokazala da konzu7macijom samo dve banane dnevno jedna osoba osigurava energiju za 90 minutni trening. Nije ni čudo da je banana voće broj jedan među sportistima. Međutim, pored značajne energije koju može da nam pruži, banana je značajna i u preovladavanju i sprečavanju znatnog broja bolesti i stanja, što postavlja ovo voće primarnim u svakodnevnoj ishrani.

Depresija

Prema nedavnim istraživanjima kod osoba koje pate od depresije, mnogi od njih su se osećali znatno bolje nakon što su pojeli bananu. To je iz razloga što banana sadrži triptofan, vrstu proteina koji telo pretvara u serotonin, hormon koji je prepoznatljiv po tome što nas opušta, popravlja raspoloženje i generalno utiče na to da se osećamo srećnije.

Anemija

Visok sadržaj gvožđa u banani, podstiče stvaranje hemoglobina u krvi i pomaže kod nekih slučajeva anemije.

Krvni pritisak

Ovo jedinstveno tropsko voće izuzetno je bogato kalijumom dok sadrži vrlo malo soli, što ga čini savršenim za regulisanje krvnog pritiska. Činjenica koja je jako interesantna jeste da je Američka administracija za hranu i lekove potvrdila da banana kao voće ima izvanredne sposobnosti da smanjuje rizike od krvnog pritiska i moždanog udara.

Snaga mozga

Istraživanja urađena na studentima pokazala su da jedna banana za doručak, užinu i ručak može uticati na povećanje sposobnosti mozga i lakše i brže učenje.

Konstipacija

Banana je bogata vlaknima, pa tako da samim tim utiče na regulaciju stolice, pomažući našim crevima da prevaziđu probleme i da se redovno prazne.

Jutarnje mučnine

Banane imaju prirodan efekat održavanja nivoa šećera u krvi i izbegavanju jutarnje mučnine.

Ujed komaraca

Pre nego što počnete da se češete za ujedeo mesto komarca, probajte da ga utrljate sa unutrašnjom stranom kore od banane. noga istraživanja tvrde da je kora od banane delotvorna u smanjenju otoka i iritacije.

Nervi

Banane su veoma bogate vitaminom B koji pomaže u smirivanju nervnog sistema.

Crevna oboljenja

Banane se često koriste kao namirnica protiv crevnih oboljenja zbog mekog sastava i glatkoće. Banana je možda jedino sirovo voće koje na pravi način smanjuje kiselost u želucu i iritacije oblaganjem sluzokože želuca.

Kontrola temperature

Mnoge kulture koriste bananu za snižavanje temperature tela, i fizičke i emocionalne, bez izuzetka trudnica. Na Tajlandu se na primer banane koriste kako bi se deca rađala sa normalnom temperaturom tela.

Savet

Kao što ste mogli da pročitate banane su zaista idealno južno voće i prirodan lek za mnoge bolesti. Kada se uporede na primer sa jabukom koja se najčešće koristi kao voće, možemo videti da je bnana četiri puta bogatija proteinima, dva puta ugljenim hidratima, tri puta izvorom minerala fosfora, pet puta čak vitaminom A i gvožđem, i dva puta ostalim vitaminima i mineralima. Možemo zaključiti da je banana svakak jedna od najvrednijih voćki, a naročito za nas plivače. Zato uzmite dnevno makar jednu bananu.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić