Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  February 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
1213141516
19202122232425
262728    

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

076002
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
343
1100
5202
65767
20071
24082
76002

25-02-2018 03:49

7 znakova da mladi plivači ne unose dovoljno hrane

7 znakova da mladi plivaci ne unose dovoljno hrane

Hrana je kao što znate glavno glavno gorivo našeg tela. Kada se bavite sportom, vi trošite više kalorija nego osobe koje više sede, i ukoliko ne unosite dovoljnu količinu kalorija, može doći do velikih problema i kada su vaše atletske performanse u pitanju ali i vaše zdravlje. Kako bi sprečili nastanak mnogobrojnih problema u nastavku ovog teksta predstavljamo vam 7 znakova koji su siguran pokazatelj da ne unosite dovoljno hrane u svoj organizam.

 

1. Gubitak telesne težine ili spori razvoj

- Iznenadan gubitak telesne težine je očigledan znak da je unošenje hrane u organizam prenisko. Kod sportsite, očigledan gubitak mišićne mase je takođe "crvena zastava" i predstavlja znak na koji treba obratiti pažnju. Prosečan 7-godišnjak očekuje se da dobije 1-2 kg godišnje, dok jedan 10-godišnjak trebao bi da dobije 4-5kg godišnje.

 

2. Nedostatak rasta

- Uporne ili dugoročne nestašice unosa hrane mogu da utiču itekako na visinu tinejdžera. Slab napredak telesne težine a potom i nedostatak rasta, predstavljaju prve znakove ovog scenarija slabog napretka sportiste. Međutim, pre svega toga, najvažnije je da predupredite ove znakove i utvrdite da na dnevnom nivou unosite dovoljnu količinu kalorija.

 

3. Koncentracija

- Mozak se oslanja na glukozu i druge hranjive materije kako bi normalno funkcionisao. Dovoljan unos hrane na svaka 3-4 sata u jednakim intervalima pomoćiće plivačima da ostanu fokusirani, da mogu normalno da uče i napreduju.

 

4. Hroničan umor

- Plivanje kao što smo rekli sagoreva kalorije i fizički je veoma zahtevno, čineći da se neki od najboljih plivača konstantno bore sa svojim umorom. Slab unos hrane pojačava pojavu umora, iscrpljenosti, i dovodi do toga da ne samo da ne možete normalno pratiti svoje treninge, već nećete moći ni tokom dana normalno da funkcionišete.

 

5. Čest nastanak bolesti

- Bolest je neprijatelj atletskog napredovanja. Ukoliko imate česte prehlade, infekcije i viruse, možete očekivati da većina njih nastaje zbog loše ishrane. Nedostatak hranjivih materija može produžiti period oporavka.

 

6. Problemi sa snom

- Sa napornim i čestim vežbama, čovek bi pomislio da se spava odlično. Nažalost, loša ishrana može biti povezana sa kraćim trajanjem sna ili lošim spavanjem. Istraživanjem se otkrilo da osobe koje spavaju 5-6 sati tokom noći uglavnom i manje unose hranjivih materija u organizam. One osobe koje spavaju duže (8-9 sati) imaju i kvalitetniju ishranu ali i zdraviji način života.

 

7. Loš celokupan učinak na treninzima

- Tehnika koju ne možete da savladate nije i jedini faktor povezan sa lošom izvedbom na treningu. Zapamtite činjenicu sa početka ovog teksta da ishrana za vas predstavlja glavno gorivo isto kao i što automobil ne možete pokrenuti ukoliko nemate dovoljno goriva. Ono što je u stvari sjajna vest, jeste da se sve to lako popravlja, portrebno je samo da razmišljate o svojim obrocima i da se setite njih na vreme, pa ukoliko je potrebno da zamolite roditelje da vam užine pakuju kako bi ih nosili sa vama.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić