Kalendar plivačkih takmičenja za 2018

<<  <  July 2018  >  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  910111213
16171819
2324252627
3031     

________________________

Treneri kluba:

Prof. Njegovan Snežana
Prof. Bojić Ana 
Banović Tijana
Simić Aleksandar
Sandić Aleksandar
Milošević Miloš

Brojač poseta

710612
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
Ukupno
2102
3150
19229
672642
69442
103674
710612

22-07-2018 18:34
 
 Kontakt podaci
 _______________________
Sedište kluba:
SD Crvena Zvezda
Ljutice Bogdana 1a, Beograd
Tel/fax: 011/2661-872
 _______________________
Skype: plivacki.crvenazvezda
 _______________________
Sekretar kluba:
Ana Bojić
Tel: 064/416-9706
 _______________________
Broj računa:
UniCredit
Bank-Beograd 170-875-08
 _______________________
Radno vreme kancelarije:
Od pon - pet od 09-16h

Klikni OVDE da poručiš opremu kluba

                       oprema za trening

Večera - da li bi trebalo jesti kasno uveče i kako bi večera trebalo da izgleda

zdrava vecera

Poznata je izreka koju svakako i vi znate a kaže: doručkuj kao kralj, a večeraj kao siromah, i svakako bi trebalo pridržavati se nje. Ono što želimo reći jeste da za doručak i početak dana trebate veći unos kalorija zbog razloga dopunjavanja potrošenih rezervi energije tokom noći i obezbeđivanja dodatne energije za prvi deo dana. Nakon svakog jela, sva krv odlazi u želudac, pritisak pada, osećamo se umorno a sve telesne funkcije imaju glavni zadatak a to je prerada unete hrane. U zavisnosti od vrste hrane, to jest da li je hrana masna, ljuta, slatna ili slana, naš organizam više ili manje će se "pomučiti" oko njene obrade. Ukoliko preteramo može doći do nadutosti, gasova, mučnine itd. Bez obzira što poslovica kaže da za doručak jedemo kao kralj ne treba preterivati, već osmisliti optimalne porcije i više obroka u toku celog dana koji će vas ravnomerno snabdevati energijom a neće predstavljati pretnju za vaš želudac.

Postoji nekoliko uvaženih mišljenja o tome koliko vremena pre spavanja treba večerati, i jedno od prihvaćenijih kaže da je to dva do tri sata. Bitno je da večera bude dobro osmišljena da zadovolji potrebu za gladi i naravno ne predstavlja teret na želudac. Kako bi vam olakšali izbor večere, predstavljamo vam nekoliko zdravih večernjih kombinacija namirnica.

Meni br 1

- 100-150gr pilećih grudi;

- mešana salata ili kuvani grašak sa maslinovim uljem;

- prirodan sok od pomorandže

Meni br. 2

- Komad plave ribe po izboru, zapečen;

- salata od paradajza sa maslinovim uljem;

Meni br. 3

- Salata od mladog sira 100-150gr. sa krastavcima i paradajzom.

Meni br.4

- 100-150gr. oslića kuvanog ili pečenog;

- kuvana šargarepa sa brokolijem sa začinima po izboru.

Meni br.5

- 50gr špageta kuvanih sa mešanim povrćem po izboru.

Meni br. 6

- Ćureće, pileće ili juneće meso mleveno meso napraviti u obliku pljeskavice i ispžiti sa malo ulja i dodati salatu po izboru.

Meni br. 7

- Tunjevina iz konzerve, pre aranžiranja izbaciti ulje;

- povrće po izboru.

Meni br. 8

- Musli 50gr. bez dodatih veštačkih šećera ili čokolade sa jogurtom ili mlekom

Savet

Preporučujemo da izbegavate šećere i so za večeru, a takođe i jaja, pečurke i vlaknastu hranu kao što je pasulj koje mogu teže pasti na želudac i izazvati probleme sa varenjem. Nema potrebe ni da bežite od masti jer su neophodne za rad organizma; preusmerite se na one "dobre" suncokretovo, sojino, kukuruzno i maslinovo ulje. Najvažnije od svega i u svakoj zdravoj ishrani jeste da izaberete namirnice koje vama lično prijaju, tako da možete uživati u njenim ukusima i mirisima a u isto vreme da izaberete adekvatno vreme za njen unos u organizam. Kasne večere treba izbegavati ali pošto ste sportisti svakako ne bi trebali da legnete bez unosa bilo kakve hrane ukoliko niste stigli ranije da večerate. Ali onda pokušajte da jedete polako i bazirajte se na mesu i povrću.

Copyright © 2017 Plivački klub CRVENA ZVEZDA Beograd Powered by Nikola Lukić